Ce spun cursantii despre Workshopul de Public Speaking folosind metode de actorie, Master of Crowds

Workshopul de Public Speaking folosind metode de actorie, Master of Crowds, a crescut frumos, s-a dezvoltat cumva natural si s-a asezat singurel acolo unde a identificat nevoia. Mi-am dorit inca de la inceput sa construiesc un Workshop care sa aduca o imbunatatire reala si imediata in modul in care fiecare cursant isi formuleaza luarile de pozitie si le livreaza. Mindset-ul si pregatirea sunt cele mai importante si in timp ce primul se antreneaza, pregatirea are in spate o alegere. Pe care o faci sau nu. In functie de aceasta alegere si schimbarea isi va face aparitia mai repede sau mai anevoios.

In fiecare etapa a dezvoltarii Workshopului de Public Speaking folosind metode de actorie am cerut feedback la finalul sesiunii. Este important pentru mine sa stiu opinia la cald a celui care parcurge modulul pentru ca am sondat mai multe industrii, mai multe nise de profesionisti si mai multe formate ale Workshopului.

Coroborand feedback-urile pe care le-am primit, am concluzionat ca nevoia de antrenament este cea care face diferenta. Tocmai de aceea am creat acest concept in care, in cadrul fiecarui curs, invitatii speciali sunt cursantii seriilor anterioare. Este forma mea de completare a antrenamentului lor, aportul meu real si neconditionat la modul in care lucram la curs.

Avand aceasta noua viziune, planurile ca si seriile anterioare – cele ale editiilor online si celor fizice de dinainte de pandemie – sa beneficieze de suportul meu neconditionat sunt work in progress si se vor concretiza pana la finalul anului.

Din cand in cand ma mai uit pe feedback-ul primit si analizat in trecut. Fie pentru a gasi materiale de content pentru social media, fie pentru momentele in care mai uit si eu drumul drept. In oricare dintre variante, efectul acestui feedback este acelasi. Ma simt atat de magulita si mandra ca am putut lucra cu fiecare om in parte incat nu mi-ar ajunge tot blogul sa inchei un laudatio. Nu stiu altii cum sunt, insa eu cand fac ceva pe cont absolut propriu, sunt cumva pe mood-ul de problem solver si new business achiever – mood cu o puternica componenta de negociere, deci opozitie – asa ca partea aceasta frumoasa, pozitiva si absolut magica uneori imi scapa. Asa se face ca din cand in cand ma mai intorc acolo unde fiecare dintre cei care creeaza ceva – fie un produs, fie un serviciu – ar trebui sa fie. La firul ierbii, la oameni, la rezultate si la drum.

Sursa foto:  Raffaele Vitale, unsplash.com

Asa ca o sa asez aici doar cateva dintre opiniile si gandurile primite, pe care le impartasesc cu emotie si recunostinta, asigurand fiecare cursant in parte ca opiniile au fost ascultate, insusite si in acest fel Workshopul de Public Speaking Master of Crowds a evoluat. Deci va multumesc inca o data!

Unde crezi ca sunt cele mai mari carente pe care le ai la capitolul comunicare?

Lucrez foarte bine singur si stiu ca performantele se fac in echipa. Aici vreau sa mai exersez.

Ti-ar placea sa repeti sesiunea Master of Crowds?

Da

Ce parte te-ar interesa cu precadere?

Mi-ar placea sa insistam mai mult pe partea de branding si vanzare

Cum ai perceput trainerul si modul in care s-a pregatit pentru acest workshop?

Hai ca esti cool ! Let’s do it again !

Super! S-a vazut clar ca nu numai stie ce preda dar are si o tehnica foarte buna de a preda.

Exercitii bine pregatite cu scop precis si bine moderate.

Lacramioara stia ce face si ne-a angrenat pe toti in aceasta joaca… o joaca utila prin care ne-a impins sa exersam ca sa castigam incredere in noi.

Ai recomanda acest workshop unui prieten?

Da, cu siguranta da. Este un workshop aplicat, cu multe jocuri si interactiuni, cu situatii diverse care te stimuleza sa faci un pas in fata si sa spui povestea ta… in fata prietenilor, colegilor si a celor pe care poate ii vezi pt prima oara… sa ai incredere in tine si sa spui autentic mesajul tau. Felicitari Lacramioara!

Da – clar !

Ai inteles cum te pot ajuta exercitiile prezentate in cadrul workshopului in antrenamentul de pregatire pentru un discurs?

Informatiile sunt de real interes, atat in viata profesionala, cat si in cea personala.

Exercitiile ajuta la obtinerea unei atitudini, posturi, dictii potrivite livrarii unui discurs.

Nu doar ca am inteles dar am si aplicat.

Fiecare dintre exercitii are rolul de a slefui o anumita abilitate ce iti da increderea necesara pentru a vorbi in public.

Ne-a stimulat increderea in sine prin diferite jocuri si interactiuni in cadrul grupului. Stimulat sa testam dictia si modul in care trasmitem mesajul… precum si autenticitatea lui.

Ce asteptari aveai de la acest workshop?

Am venit fara asteptari si am fost profund uimit de consistenta agendei si a exercitiilor, a interactiunilor din cadrul grupului, aplicabilitatea notiunilor prezentate si apoi ‘jucate’ si de atmosfera creata de Lacramioara.

Ce completari ai avea pentru urmatoarele sesiuni ale Workshopului?

Iesit din situatii neasteptate (tusit, innecat, etc).

Mai multa expunere catre factorii reali care influenteaza tinerea unui dicurs. Ma gandesc aici la public necunoscut, spre exemplu.

How useful did you find the training?

The training was useful and it offered a new perspective on how to create a speech.

Great session, will use the knowledge for sure. The exercise was very inspiring.

Yes, it gave me a new perspective on how to quickly built a focused speech.

Interesting approach, maybe a longer period of time would be beneficial.

What were your expectations from the training?

It definitely exceeded my expectations.

It was better than expected, since the information offered is valuable and new. Also, the session was dynamic, which is a great thing to have when doing online training.

It would have been great if would would have time to mix the existing pitches with the speech built based on Master of Crowds method.

I didn’t expect to prepare the speech on the run. Good!

How would you evaluate Master of Crowds method related to the speech you’ll have to prepare

It’s a practical, simple and quick method of writing a perfect speech

Cuvantul care descrie cel mai bine workshopul Master of Crowds este:

Emotionant

Prea scurt

Interesant

Ce ti-ai dori sa lucrezi in plus pe viitor, in cadrul Workshopului Master of Crowds?

Sa vorbeasca altcineva despre mine.

Astept teste neasteptate!

Mai multe activitati in echipa.

Tehnici de comunicare asertiva.

Sa invat sa dau si sa primesc feedback.

Feedback-urile primite de catre cursantii din HR ori avocatura, televiziune sau cooking le las pentru un viitor post.

Imi sare acum in ochi un feedback frumos care, cred eu ca este comun multor persoane care acum citesc acest post. Daca la intrebarea: Ce ti-ai dori sa lucrezi la un Workshop de Public Speaking folosind metode de actorie, raspunsul tau este: „Sa vorbeasca altcineva pentru mine”, este clar, you are my guy si trebuie sa lucram impreuna.

Asa ca te astept pe 28 august la un nou Workshop de Public Speaking folosind metode de actorie in Bucuresti, la RIN Central Hotel. Ai detalii despre programa aici, iar inscrierile se fac telefonic (la 0723024062) pentru ca vreau sa te ascult si sa imi spui de provocarile pe care le-ai intampinat pana acum in discursurile tale.

Deci hai sa ii ghidam putin pe cei care vor sa vorbeasca despre tine, nu vrei?!

Lasă un comentariu