Day 1: 30 Days Challenge

Acest blog a fost facut in the first place acum foarte mult timp, pentru a-mi promova spectacolele. Pe masura ce scriam cate un post realizam cat de bine ma simt scriind. Asa ca, de fiecare data cand postez cate ceva, imi promit ca o voi face cu recurenta. Si bineinteles ca ce imi promit astazi se schimba maine si tot asa.

Dar eu mai trag un loz acum si incep astazi un 30 Days Challenge cu mine pe social media. Pazea ca as vrea sa postez pe blog/facebook/Instagram si LinkedIn in fiecare zi timp de 30 de zile. Stiu, stiu, suna scary pana si pentru mine, insa sunt curioasa sa aflu rezultatele acestui experiment pe care nu l-am facut niciodata cu toate canalele deodata.

Sunt multe subiecte despre care vreau sa scriu, dar voi incepe cu cea mai recenta bucurie a mea, lansarea cursului audio „Fara greseli blocante, fara emotii”, un produs Master of Crowds care vine la doua luni de la lansarea primei mele carti „Practical Exercises and Routine for perfect speeches”, disponibila pentru kindle pe amazon.com.

Nu o sa incep sa va spun cat de minunat este cursul audio. Va las pe voi sa descoperiti acest lucru si mi-ar placea sa avem chiar un dialog dupa ce il parcurgeti, sa imi povestiti despre cum decurge la voi procesul de invatare.

Vreau in schimb sa scriu astazi despre cea mai cool grupa pe care am avut-o la Master of Crowds. Si da, ma indrept vertiginos catre 10 grupe avute pana in acest moment, ceea ce ma umple de fericire.

Ei bine, cea mai cool grupa pe care am avut-o la Master of Crowds a fost formata din sportivi. Nu cred ca m-am distrat vreodata atat de tare la un curs Master of Crowds asa cum am facut-o cu ei. Sa ne intelegem: la un curs Master of Crowds te relaxezi, radem, este o minunatie sa evadezi din concretul tau si sa intri intr-o lume a jocului. Insa aceasta grupa de care va spun a fost speciala pentru ca m-am simtit exact ca dupa doua ore de antrenament fizic. Aceeasi placere, aceeasi deconectare totala.

Si mi-am dat seama o data in plus ca sportivii sunt de pe alta planeta. Calmul lor pentru care ii invidiez, relaxarea mentala perfect controlabila si mai ales joaca inteleasa ca un joc de X si 0, toate aceste lucruri mi-au oferit mie o tema de gandire.

Mi-am dat seama o data in plus cat de important este sa te inconjori de oameni pozitivi, relaxati, care trateaza incordarea cu spatele si iau seriozitatea peste picior, controland-o perfect in acelasi timp. Iar anul acesta mi-am facut deja un scop din a-mi fi simplu, a fi relaxata, a ma concentra pe lucrurile care conteaza cu adevarat pentru mine, fara sa ma risipesc in alte directii.

Deci, pentru ca este primul post pe anul acesta, imi doresc un an relaxat, doar cu zambete si cu revelatii frumoase. Imi doresc sa ma inconjor de oameni de buna calitate, cu care sunt pe aceeasi lungime de unda. Anul 2021 mi-as dori sa fie ca o zi de vara in care am florile in glastra in partea stanga, cafeaua si cateva macarons in partea dreapta, marea in fata, vantul bland si cald care imi mangaie fata si imi ciufuleste parul, iar seslongul sa fie sprijinit de cei mai frumosi ochi albastri din lume.

Dar pana sa facem bilantul zilei de vara de care va spuneam mai sus, nu uitati de cursul audio abia lansat „Fara emotii blocante, fara greseli”, un produs Master of Crowds. Daca stiti pe cineva care este preocupat de imbunatatirea abilitatilor de comunicare, ii veti face o bucurie. Va asigur ca este un material foarte bun, scris cu grija si mult drag pentru cei care au nevoie. Il gasiti aici, la un super discount de lansare si mi-ar placea mult sa va faca zilele la fel de frumoase precum mi-a facut mie ziua grupa cool de la Master of Crowds.

sursa foto: onlyprivatescene, unsplash.com

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu