De ce nu ai un flow digital pentru inscrierea la Workshopul tau de Public Speaking folosind metode de actorie?

Am inceput sa organizez open-uri cu Workshopul meu de Public Speaking folosind metode de actorie inca din luna mai. Pe cont propriu, fara sustinere suplimentara, doar eu, one woman show again. La primul Workshop de dupa ridicarea restrictiilor, pur si simplu nu am avut timp sa fac flow-ul de subscribe in online. Cand esti si trainer si marketeer si om de logistica, deci un soi de 10 in 1, desigur ca gasirea unor solutii cat mai simple si time efficient pentru fiecare pas devine prioritara.

La urmatorul Workshop deja ma felicitam ca nu am construit aceasta logica digitala cand se face inscrierea la curs. Si cel mai probabil ca in viitorul apropiat doar asa voi functiona. Si asta pentru ca inscrierea in sine este un filtru.

Cu alte cuvinte, simplul gest de a telefona cuiva cu privire la un astfel de Workshop te plaseaza undeva in zona de potential cursant. Daca incepi conversatia telefonica cu „Cat costa” si nu cu „Spune-mi mai multe despre Workshop”, deja mi-ai oferit mai multe informatii despre nevoia reala pe care o ai.

Nu in ultimul rand si cel mai important motiv pentru care voi pastra tipul acesta de inscriere pentru o perioada este acela al asteptarilor tale.

Nu mica mi-a fost mirarea cand am primit un telefon pentru inscrierea la unul dintre Workshopurile mele cu o ora inainte de inceperea lui. Ceea ce e foarte bine, esti binevenit. Dar mirarea a intervenit atunci cand mi-am intrebat interlocutorul despre nevoia pe care o are. Si mi-a spus ca el are un produs si vrea sa creasca vanzarile.

„Grozav”, am spus.

„Deci nevoia este de a-ti lucra discursul de vanzare si cel de follow-up in asa fel incat conversia sa creasca”.

Ei bine, nu, mi-a spus dragul meu interlocutor.

„Eu vreau sa fac un curs din asta cu care sa vand”.

„Super”, am intarit eu intentia lui.

„Dar tu stii ca nu cursul vinde pentru tine ci tu vinzi. Deci asteptarea ca Workshopul meu sa vanda pentru tine este nerealista. In schimb, asteptarea ca Workshopul meu sa contribuie la construirea unui pitch, deci a unui discurs de vanzare, livrat impecabil, este una realista”.

„Mda….”, continua dragul meu interlocutor. „Eu am mai facut cursuri din astea si nu am vandut”.

„Aha”, zic eu in timp ce aranjam pupitrele si scaunele pentru inceperea cursului. „Dar de ce nu vinzi? Ce iti spun potentialii clienti?” .

„Pai nu stiu, nu inteleg produsul pentru ca este complex si complicat. Si dupa ce le explic zic nu, nu, multumesc”.

„Bun, deci acest lucru inseamna ca nevoia este de a-ti pregati mai bine discursul de vanzare si de a-l orienta inspre nevoia prospectilor, nu?”.

„Nu, ca discursul e bun, dar tot fac cursuri si nu vand dupa aceea”.

„In regula, drag interlocutor, in acest caz Workshopul meu nu te va ajuta pentru ca el nu vinde ci te antreneaza pe tine pentru ca tu sa vinzi mai bine”.

„Pai si stai, Workshopul asta costa?”.

Ei, abia aici am inceput sa rad. Si eu rad zgomotos si mult. „Sigur ca este contra cost”.

„Pai da, atunci nu cred ca o sa vin”.

Ei bine, acesta este motivul pentru care nu voi schimba modalitatea de inscriere la Workshopul meu in una complet digitala.

Pentru ca omul invata si nu cardul lui.

Pam, pam!

Si apropo, daca esti interesat sa devii un vorbitor mai bun, sa iti ordonezi ideile eficient, sa le comunici cu emotie si pasiune si sa iti consolidezi increderea in propriul potential, te astept la Workshop. Pe 7 august, la RIN Central Hotel (str. Traian 57).

Gasesti aici detalii despre ce vom lucra impreuna si inscrierile se fac……….

….. da, ai ghicit. Telefonic. La 0723024062. Hai sa discutam putin despre nevoia ta. Caci daca vrei ca un Workshop sa vanda pentru tine, nu vei putea face echipa cu mine. Dar eu iti doresc succes sa gasesti exact ce cauti. Pentru toti ceilalti, save the date: 7 august.

Sa aveti dialoguri frumoase, eficiente, creative si motivationale!

Inscrie-te

Lasă un comentariu