Day 28: 30 Days Challenge. HBO Go sau Netflix

Inainte de toate vreau sa spun ca pentru mine, Netflixul era inainte de pandemie un soi de hipster statement. Adica erai cool daca spuneai ca vezi ceva pe Netflix si daca nu aveai si tu, nu prea existai. Desigur ca odata cu pandemia lucrurile s-au schimbat si fara Netflix si HBO Go nu stiu altfel cum am fi rezistat.

Nu pot insa sa ma ascund si va recunosc ca de fiecare data cand ma uit la ceva pe Netflix imi spun acelasi lucru: [face palm] „De ce… de ce am insistat eu sa ma uit.”

Eu sunt amatoare de filme usoare, dar nu complet brainless. Imi plac filmele tipic americane despre familie, valori umane, iubire, girly movies. Iar ca seriale, iubesc serialele cu avocati, medici si cele cu iz de #lux si #opulenta, gen Billions.

Si inca ceva foarte important, inca nu am rabdare sa ma uit la alte filme decat cele in engleza si cel mult in romana. Nu pot sa ascult limba spaniola, poloneza, turca, norvegiana…etc. Pur si simplu nu imi gandila timpanul si am un disconfort.

Fiind genul acesta, desigur ca sunt in targetul indecisilor pe Netflix. Pentru gusturile mele, fie gasesc comedioare complet brainless, caraghios de slab jucate si regizate, fie seriale destul de violente la care pur si simplu nu ma uit. Este adevarat, daca eram amatoare de documentare, in mod sigur aveam o alta opinie.

In schimb, la HBO Go povestea este cu totul diferita. In primul rand, I love their movies. Desi iubesc eu comedioarele si filmele de lovey-dovey, la HBO imi scapa si drame, thrillere sau documentare. Pentru ca sunt scrise bine, regizate pe masura si jucate excelent.

Desigur ca este mai mult chestiune de gust, insa zilele trecute, uitandu-ma la HBO Go, am descoperit o treaba faina la ultimul update de aplicatie. In primul rand pot folosi telefonul in timp ce ma uit la film. Adica filmul ruleaza pe fundal si eu pot initia si pot primi apeluri in voie. La fel si cu notificarile. Pot fi primite fara sa vad pe televizor cine m-a notificat si cu ce anume. Ceea ce este pretty cool.

Nu pot face treaba asta pe Netflix inca. Probabil ca este o chestiune de timp pana cand va veni si ea din urma. In tot cazul, ieri am simtit nevoia de inca o aplicatie de video streaming, in care sa am Grey’s Anatomy eventual, ceea ce m-a ingrijorat. Adica atunci cand simti ca ai cam terminat atat Netflixul cat si HBO Go-ul, ei bine, asta spune ceva despre viata ta buna si nebuna (not!).

Sa avem un weekend nebun de frumos si la multi ani mie si tututor floriilor si Sfintilor Gheorghe.

Sursa foto: imdb.com

Lasă un comentariu