Day 25: Day 30 Challenge. „Inapoi in viata mea”

  • Hai, Alina, mergem?
  • Da, hai!

Am inchis usa acvariului, adica sala de meeting din open space si culmea, chiar nu se mai aude murmurul din birou. Eu, venita din agentie, cu brieful langa mine. Conceptul domne’, care este conceptu’. Ea, de peste 15 ani in Corporatie. Salutul domne, salutul. Si asa a inceput o sesiune de brainstorming cu Alina. Daca caut in unul dintre caietele de la birou, am si acum notitele. Sunt propozitii aparent fara legatura intre ele, apoi fraze, apoi cuvinte. Apoi alte propozitii care vin in completarea primelor si apoi fraze si apoi doar cuvinte. Verbe.

Pentru ca asa functioneaza creierele a doi gemeni asezati laolalta. In cuvinte asezate pe hartie si ordonate ulterior intr-un concept creativ. Dupa o ora si jumatate am iesit din sala si am simtit ca partea aceea din mine responsabila cu creativitatea este cea care mi-a asezat zambetul larg pe fata. Am avut un sentiment de implinire teribil si asa de tare imi venea sa o iau in brate pe Alina. Pentru ca ea a fost responsabila de acel zambet de pe fata mea. Pentru ca it takes two for a tango si pentru ca este nevoie de talent pentru un brainstorming.

Desigur ca nu am imbratisat-o caci ma angajasem de cateva luni doar, nu se cadea. Dar inca de pe atunci urmaresc si ascult cu mare interes si bucurie vorba dulce a Alinei. Pentru ca oricat de urat sau greu ar fi de spus un lucru, gaseste ea tonul potrivit, directia potrivita ori alaturarea de cuvinte care trebuie pentru ca informatia sa ajunga la tine si sa te imbogateasca. Iar acesta este un talent.

Ei bine, Alina Dumitrescu, caci despre ea este vorba acum, se afla acum la volumul de debut in literatura. Si imi face o foarte mare placere sa scriu despre ea si despre romanul ei, „Inapoi in viata mea”, volumul I. Este lectura perfecta pentru avion (wink-wink), pentru o vacanta la mare, pentru o vara in gradina ori o dimineata pe terasa. Este o carte ca Alina. Care mangaie cu vorba blanda. Nu este o carte care sa dea ultimatumuri ori sa puna piciorul in prag. Este o carte care curge, te ia cu ea si lasa sa fii uman si sa simti. Este o carte in care am crezut from the first time si un om in care am crezut for the first time. Pentru ca, daca nu stiati despre mine, eu daca nu ma indragostesc din prima, well… nu ma indragostesc deloc. Iar aici am simtit from the first place ca este talent in primul rand.

Bravo Alina, urez bun venit volumului tau de debut in biblioteca mea si abia astept volumul II. Pentru ca da, tot inside information, ce e frumos trebuie sa aiba si o continuare.

„Inpoi in viata mea” poate fi comandata de aici si va asigur ca veti zambi la final. Bravo, Alina. Te pup si te imbratisez. Sunt extrem de happy pentru tine!

Sursa foto: Editura Letras.

Lasă un comentariu