My shipping agent&Cecille=Love at first www sight

Sa-i spunem Cecilia, pe romaneste. Nu de alta, dar Google translate tot asa traduce cecilecristina111@gmail.com.

Cine este domnita? O adresa de gmail (what else!) cu care o prietena de-a mea s-a conversat la ceas de dupa amiaza, chiar astazi.

Situatia e simpla. Prietena mea isi vinde rochia de mireasa. A postat si ea anuntul ca orice detinator de WiFi normal pe ale noastre: olx-uri, miresici&co, doar, doar, capitalizam frumoasa rochie purtata o singura data.

Ce sa vezi ca astazi ii scrie Cecilia. Fata buna, pe alocuri grabita, dar citita. Cum altfel sa se explice faptul ca prietena mea ii scria in romana si ea ii raspundea in engleza. Toata ziulica a batut-o la cap sa ii transfere banii in contul de PayPal. Prietena mea, cu frica lui Dumnezeu si telefonul din dotare ma suna:

-Fii atenta ca este una’ care vrea sa cumpere rochia de mireasa

-Excelent, soro, te felicit!

-Da, dar…vrea sa imi trasfere banii in contul de PayPal

-Pai ai cont de PayPal?

-Nu

-Sotul are?

-Nu

-Pai atunci go old school.

-Stai ca e mai complicat. Trebuie sa vezi.

Si primesc minunatie de conversatie. Prietena mea ii spunea cu banca, Cecilia cu PayPal-ul.

Mai, Cecilia, ce nu intelegi. Nu asa, hai cu IBAN-ul.

Da, da, da, exact cu PayPal-ul.

Printre altele ii spune ca dupa ce ii vireaza banii in contul de…..soc: PayPal, o sa trimita agentul sa ridice pachetul. Cum s-ar zice rochia.

Ei, acum ca a aparut si 007 pe fir, lucrurile se complica. Hopa, ia sa ne gandim un pic.

-Deci?

-Scrie-i asa:

„Draga mea,

Multumesc pentru sugestiile de plata. Sunt de acord ca este o modalitate usoara pentru tine, insa eu sunt mai confortabil daca imi poti face un trasfer bancar pentru contravaloarea rochiei. Apreciez interesul tau si abia astept sa imi trimiti poze cu rochia. Sunt convinsa ca iti va aduce momente frumoase, asa cum mi-a adus mie. De asemenea, eu sunt disponibila in fiecare zi, pentru a-i preda agentului coletul.

Multumesc,

[numele prieteni mele]”.

Eu o dau si pe proza putin in scris, ce sa fac, mai am si momente de adanca dragalasenie uneori. Si in plus, cu cat mai putine cuvinte cheie, cu atat mai complicat. Ia-o p’asta, Cecilia.

Zis si facut. Copy-paste. Send to Cecilia.

Ea, ca orice fata intelegatoare ii raspunde mamoasa sa nu isi faca griji in privinta agentului caci e ca si rezolvat. Cum ramane cu PayPal-ul vietii.

-Nu o mai suport

-Linisteste-te draga, hai sa vedem ce se intampla. Da-i date tale and that’s final. Take it or else…

Zis si facut. Din nou.

Se scutura putin Cecilia si vine cu cea mai inteligenta intrebare:

„what is the price?”

Ii dam toate informatiile fetei, ca e rusinos altfel, doar nu am discutat o zi intreaga de pomana.

A gandit-o pe asta vreo doua ore. Am stat cu sufletul la gura. Bai, sa vezi ca s-a razgandit. Nu mai vrea. Ei poftim ca trecem la runda de negocieri cu Cecilia. Pfoooa…trebuie sa scot din tolba niste cuvinte pe care nu le traduce google translate-ul. Deja sunt eu incurcata acum.

Ce sa vezi ca nu se insereaza bine si hop revine Cecilia cu frumusete de mail. Doamne, l-am citit de trei ori. Radeam si citeam, radeam si citeam.

Stiti TED Talk-ul „This is what happens when you reply to spam email?” Il voi da la finalul postului. Exact asa am fost noi astazi. Si partea cea mai trista este ca prietena mea opreste din fasa un dialog abia inceput.

Revenind putin, iaca ce scrie Cecilia:
„Hi
The transfer has been completed.Please check your in-box or junk for payment Confirmation  ,I am sure you must have see the email from PayPal with the confirmation email that the payment has been made,a total of 1,220.00 eur was sent 850.00 eur for it Purchased and the extra 350.00 eur for the shipping charges and am sure you notice that,which you will be sending 350.00 eur to the address below via western union and the extra 20.00 euris the western union charges.Here is the information where you will be send the shipping agent fee.

Name : Wale Adeyemo
City: Offa
State: Kwara State
Zip Code: 23401
Country: Nigeria

You will go ahead now ad send the agent money as soon as possible and send the western union receipt or the information you got from the Western Union to PayPal by replying to the message you received from them and as soon as they verify the western union details valid, all your funds will clear and activated into your account Immediately.Western Union office can be found in any of the Post Office or Grocery stores close to you.
You will also have to get back to me with the information below so that i can forward it to PayPal for verification and as soon as they confirm the information Valid,all your funds will be clear and activated into your account instantly.

Sender’s Name
Receiver’s Name
Western Union Receipt
MTCN
Amount Sent

Thanks and Best Regards”
Luati-va un timp, cititi de doua ori si stranuntati o singura data.
Cecilia draga, mi-ai facut seara.

Mi se parea prea putin verosimil sa mi se intample sa ma conversez exact ca in talk-ul de mai jos cu cineva. Well…miracles do happen. And we are a part of them.

Pupam Ceciliile.

Best regards,
Lacramioara
Un must:

Lasă un răspuns

