Bai, cum ar fi…

Mi-am automatizat viata. O fi defect profesional, n-o fi, dar in fiecare zi, de luni pana vineri, de cand ma trezesc si pana la ora 10:30, poate 11:00 uneori, fac aceleasi lucruri, cu o precizie de ceas elvetian cateodata.

Trebuie sa stiti acum cateva detalii importante pentru povestea mea. Unul ar fi ca in fiecare dimineata, televizorul meu este pe PRO TV. Si al doilea este ca Lacramioara iubeste reclamele. Iubesc sa le vad, sa le gandesc, sa inteleg mecanismul de creatie din spate, pur si simplu… le iubesc. Ceea ce inseamna ca sunt acel om care se uita la televizor uneori doar pentru reclame.

Intorcandu-ma acum la diminetile mele, de fiecare data urmez sarguincioasa acelasi ritual. Nu stiu cum se face ca in fiecare dimineata, dupa ce iau micul dejun, aud:

“Iei antibiotic?”

Eu raspund:

“Nu, nu, zilele astea doar antidepresive”.

Nu apuc sa imi inghit cuvintele pana la capat ca vine si riposta:

“Cum ar fi acum sa ai si diaree”.

In your face, Lacramioara!

Mai, de unde a venit asta ? Ce s-a intamplat ? Am lipsit atat de mult ?

Pentru cei care inca nu stiu despre ce vorbesc, voila :

Ei bine, a venit acel moment in viata noastra cand vreau sa facem un debate. Pentru ca eu cred ca aceasta reclama merita mult. Mult mai mult decat are sau decat a crezut ea vreodata ca poate avea. La acest moment exista in doua-trei posturi pe bloguri si cateva statusuri.

In primul rand cine a facut reclama ? Ce cap luminat, ce Edisson, ce bucurie de om ? Pentru ca vreau sa ma inclin respectuos. Bai, oamenii astia chiar cred ca au respectat brieful. Si mai mult decat atat, subliminal, ne-au injurat elegant de mamele noastre de ipohondri.

Dar ceea ce imi place foarte tare este ca au apelat acel unic subiect care salveaza orice conversatie aflata in moarte clinica. Acel subiect care, pe o scala de la 1 la 10, ar fi de un 6 pentru mine, in zona lui “dezgustator”.

Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului !

Deci, vreun dependent de antibiotic around?

 

P.S. Mama, daca citesti acest post sa stii ca nu iau antidepresive, linisteste-te, e o gluma!

Lasă un răspuns

