Vocea si talentul meu!

Adormisem in sfarsit! Hm… dar parca acum cinci minute mi-am asezat capul pe perna. Acum iar m-am trezit? De data asta televizorul s-a inchis. Inseamna ca e aproape dimineata. Pipai cearceaful in jurul meu in cautarea telefonului. Nu e langa mine. Oare l-am asezat langa pat? Fac un efort si ma tarasc pana pe marginea patului fara sa deschid ochii. Pipai usor parchetul de langa pat si in sfarsit gasesc telefonul. Apas butonul magic, ecranul se lumineaza, privirea mi-e mai limpede decat azi la pranz.

4:28.

M-am trezit de-a binelea.

Cufundata in ganduri si numarand vise imi aud alarma. E 7:00.

Nici in seara asta nu am dormit. Nici ieri si nici cu doua zile in urma. Am un deja-vu. Am mai trecut pe aici, am mai trait asta. Nu mai merg pe drumul asta.

Am schimbat directia. Pentru ca eu m-am schimbat. Gasesc pe cineva care este perfect pentru ce am eu nevoie. In sfarsit antidotul noptilor mele nedormite. Da, l-am gasit. La doua zile dupa revelatie, gasesc un offline: „Imi spuneai ceva de public speaking. Stii, eu voi sustine o conferinta in martie si am nevoie de cineva care sa ma ajute. Esti interesata?”

Asa am inceput. Din nou. Este un capitol al vietii mele pe care l-am lasat deoparte. Langa toate celelalte.

„Da, sigur. Imi face mare placere. Incepem de saptamana viitoare”

26eb185

Martie. Aplauze dupa discurs. Ma inspira, este lucid, bine construit si inspirational. Parte din el sunt si eu. Ma vad, ma recunosc si ma felicit.

De astazi fac public speaking. Oficial. De o luna am inceput. De cativa ani buni ma pregatesc.

Sunt actrita si am studiat vorbirea. Sunt pasionata de comunicare sub toate formele ei si realizez ca sunt momente in viata mea in care un discurs bun mi-ar fi putut castiga sanse. Sanse pe care le-am avut intr-un alt mod, de pe un alt drum.

Cu privirea dreapta, capul sus si un mare zambet pe fata, ma recomand cu incredere si mandrie.

Sunt Lacramioara Brecea, om de comunicare si predau public speaking.

Lasă un răspuns

