…and a fabulous New Year

Ai fost un an de treaba, mai 2014. In primul rand pentru ca mi-ai respectat wishlistul de anul trecut si in al doilea rand pentru ca mi-ai dat ceva in plus. Deci ne despartim prieteneste, cu o strangere ferma de mana si o bataie pe umar. Ai fost simpatic si iti multumesc.

Acum cel mai firesc ar fi sa te inchei. In glorie, asa cum ai te-ai si desfasurat. Asa ca iti las cateva saptamani pentru manevra asta inspirata in timp ce eu imi fac norocosul wishlist pentru 2015.

In primul rand, draga an viitor, te anunt ca vei fi un an fabulos pentru mine. Mi-a soptit o viorea ca vei fi acelasi friedly and kind year care imi indeplineste dorintele, asa ca sa-i dam bataie.

Time to be(1)

Vreau:

  • Sa imi incep anul savurand o cafea. Intr-o cescuta neagra, fara farfurie, cu licoarea fantastica amestecata cu putin lapte si o lingurita jumatate de zahar sau, mai bine, cu un strop de miere
  • Sa ma iubeasca stomacul meu asa cum nu a facut-o in nici un an.
  • Sa fiu tare ca piatra si iute ca sageata a.k.a sa fiu sanatoasa tun
  • Sa muncesc pentru mine. Mintea mea este ca nava din Interstellar in apropiere de Saturn, extrem de agitata pe interior dar cu un parcurs precis si traiectoria stabilita de vreun an si ceva. Deci in fabulosul an 2015 imi voi indeplini planurile personale pe care le tot urzesc de ceva vreme
  • Sa fiu blanda, calma si buna.
  • Oamenii dragi mie sa fie fericiti
  • Sa ma reapuc de franceza in mod oficial si sa pecetluiesc aceasta treaba cu o diploma de final
  • Sa ma surprinzi, asa cum ai facut-o si in 2014, cu lucruri faine, oameni la fel de faini si intamplari nebune
  • Sa ii am alaturi pe oamenii dragi mie care mi-au mangaiat sufletul in 2013 si 2014
  • Parca as vrea si-o nunta. Am zis !

Hai ca nu e greu. Eu zic ca se poate.

Acestea fiind spuse, declar incheiat anul 2014 caruia ii multumesc pentru toate lucrurile bune pe care le-a adus in viata mea. Acum insa trebuie sa facem loc pentru ca urmeaza un an fabulos !

Un gând despre „…and a fabulous New Year

Lasă un răspuns

