Detergent obisnuit

Stiti momentele alea cand esti atat de nervos incat iti vine sa musti din garduri si se trezeste un ala sa-ti spuna, plin de spiritualitate : « Calmeaza-te « ?

Exact sentimentul asta il am atunci cand aud acum « Trebuie sa ai rabdare«. Se desface cerul, miliarde de tunete vin de acolo, eu ma fac mare, mare, mare, neagra in cerul gurii si imi ies flacari pe nas.

Eu nu am rabdare. Eu nu am fost facuta din rabdare. Sunt facuta din impuls si hotarare.  Am senzatia ca rabdarea noastra cea de toate zilele a devenit un raspuns automat pentru orice fel de dilema si situatie exista pe pamantul asta si ma scoate din sarite complet treaba asta. Prea e ca detergentul obisnuit care iti spala orice pacat, gand sau dilema.

images

Hmm… nu stiu cu ce sa ma imbrac astazi – Ai putintica rabdare. Vei sti.

Parca nu as manca o salata, nu am chef astazi – Pai da, putina rabdare daca ai, iti va veni pofta.

Am cateva facturi neplatite si treaba asta ma streseaza peste masura – Nu-i nimic, cu putina rabdare, se platesc singure.

Mi s-a defectat instalatia de la baie – Dar stai, solutia exista. Ea se numeste…. Ai ghicit… Rabdarea.

Nu mai imi functioneaza telefonul. Am nevoie de unul nou – Ai rabdare si Samsung Galaxy #SDRE$##$#%45454SW va fi al tau.

Daca intalniti aceasta rabdare pe strazi, in statia de autobuz, la semafor, in mall, in supermarket, la floraria de la colt sau Starbucks-ul de la Victoriei, sa-i puna cineva piedica pentru mine.

Sa se verse si sa se imprastie peste tot in drumul meu. Sa o calc putin in picioare, sa sar doar intr-unul de bucurie dupa aceea, sa alunec ca pe derdelus pe ea la final si cand se termina tot ritualul asta ea sa fie lipita de talpile mele, fara ca eu sa stiu.

Sa o port peste tot cu mine si sa nu se mai ia niciodata. Ma rog, si « niciodata« asta este overrated. Hai macar pana imi trece faza asta in care voi afla de ce e nevoie de atat de multa rabdare.

Lasă un răspuns

