49BTPEFDERTHA_25B6S31M_PL_L_LS

Urasc sa ma scoata cineva din sarite si tocmai de aceea am devenit mai rabdatoare.

Urasc mai mult decat orice ca cineva sa reuseasca sa ma scoata cu adevarat din sarite!

Sunt extrem de impulsiva. Imi ies din fire foarte repede, sufar pentru orice fir de iarba in bataia vantului si mai mult decat atat, nu am un buton pe care sa apas si sa trec in modul chill. Eu nu am. Altii au asta, o fac destul de usor, ei, bine, eu m-am nascut cu ceva in minus si multe altele pe plus.

Ani de zile m-am consumat si am ars pentru orice. Absolut orice. O vorba aruncata aiurea, o privire in fuga, un gest nepotrivit, oameni care vroiau mult, tot mai mult, mai mult de la mine, iar eu, bineinteles ca am cedat. La orice.

Am cedat celor care au stiut ei mult mai bine decat mine ce sa fac si cum sa fac. Am cedat firului de iarba. Am cedat oamenilor alora care te storc de ultima urma de energie, celor carora li se cuvine si atat. Am cedat la tot si la toti.

Repet acest cuvant pentru ca nu imi vine sa cred cat de stupid de adevarat este. Si toata nebunia asta a continuat pana in momentul in care toti au luat, iar pentru mine nu a mai ramas nimic. Absolut nimic. Intamplarea senzationala face ca si in acele momente, cand nu mai aveam nici macar pentru mine suflet, ei bine, si atunci s-au gasit destepti care sa pretinda ca ar trebui sa ofer.

Incet si cu mare grija am lasat in urma toate lucrurile astea. Tuturor oamenilor astora care au avut ei grija de sufletul meu le-am dat pace. Le-am dat aceasta ultima treaba meritorie. Si uite cum ma aflu in acest moment al vietii mele cand urasc sa mai existe ceva, orice, care sa ma consume.

Numai. Gata. Stop.

Am gustat din paharul asta pana cand s-a golit butoiul de langa. Atat de tare am obosit sa ma mai consum, sa ma mai enervez, sa mai plang, sa mai dardai de nervi, sa repet acelasi lucru de milioane de ori pentru unii care nu inteleg! Nu mai vreau.

M-am educat eu pe mine in asa fel incat desteptii astia, firul ierbii si alinierea planetelor sa nu mai ajunga la sufletul meu atat de usor. Si cu toate astea, uneori se mai intampla ca zidul meu de protectie sa dea gres. E si asta o lectie invatata!

Viata mea e frumoasa. Eu sunt un om frumos si multumit, dar cu toate astea….

Poate ca e doar o zi proasta, careia ii dau eu prea multa importanta. Caci am si acest obicei, desigur!

Lasă un răspuns

