Da, il iubesc

Eu cu blogul meu am ajuns in acel stadiu al relatiei noastre in care ii pot face genul asta de marturisiri. Da, il iubesc. Si cand ma gandesc ca prima oara cand l-am vazut, mi-am spus „Ce sa spun, inca un virgin, dar unul frumos foc”. Timpul a trecut si de la an la an am descoperit cat de mult imi place. Pentru ca are o inteligenta sclipitoare, pentru ca stie sa-si aleaga mentorii si pentru ca a avut cea mai curata si sanatoasa ascensiune.

Da, il iubesc pe Leonardo di Caprio.

[Randul de mai sus este lasat pentru cei care simt nevoia sa rada de marturisirea mea sincera].

Am vazut The Wolf of the Wall Street. Iar di Caprio face un rol senzational. Am convingerea totusi ca face acest rol senzational in mare parte pentru ca este ghidat exceptional de Scorsese, pe care l-ai recunoaste din o mie de regizori si l-ai iubi la fel de mult.

Intotdeauna ma intreb dupa un film… la ce bun, la ce foloseste pelicula cu pricina. In istoria cinematografiei, nu stiu daca a asezat vreo caramida, piatra sau pietricica, dar stiu cu siguranta ca pentru Leonardo di Caprio e un Oscar. Caci e un rol de Oscar.

Sunt convinsa ca asa arata bogatia. Sunt convinsa ca verdele ala se prizeaza si are miros de desfrau si autodistrugere, dar pana la urma cred cu tarie ca astfel de creierele vin la pachet cu un astfel de destin.

Tu stii sa vinzi un pix? Ca sa stiu ce destin vei avea.

Filmul este un must pentru cei care vor sa vada o regie ferma si un actor exceptional, pe care, nu stiu daca am mai spus, dar, da, il iubesc. Pentru toti ceilalti, desigur ca exista MasterCard.

526108_1

P.S. Un film Scorsese inseamna o noua coloana sonora exceptionala. Deci iata cum suna banii. Cam asa musca banii muulti!

Adevaratul Wolf on the Wall Street este un foarte bun orator (!!!normal), unul motivational. Iata-l.

Ca e un ticalos, un talhar, un avar? Da. Ca e un om de la care ai ce  invata? Da si asta. Depinde acum care parte iti lipseste pentru a sti ce poti prelua si ce nu este in regula sa-ti insusesti. Deci pentru curajosi, incercati linkurile de mai sus.

Lasă un răspuns

