Cum arata fericirea?

happiness-wallpapers_34664_1920x1200

Am un sentiment minunat ca toate dorintele pentru anul acesta mi se vor implini. Si pentru ca ultimele doua s-au grabit deja sa mi se implineasca, despre ele va fi vorba in continuare. Un om foarte drag mie imi spunea zilele trecute despre cele cateva mari teme ale dramaturgiei. Eu bineinteles ca am facut referire la trei: Iubirea, Iubirea si… Iubirea. Evident ca discutia a continuat in sensul asta, dar in definitiv aceasta este tema in jurul careia graviteaza intreaga noastra existenta.

Iubirea. Sub toate formele ei, cu toate mastile ei, cu toate disperarile ei.  Am credinta ca cei care stiu sa iubeasca intr-adevar sunt cu un pas mai aproape de fericire. Si mai am credinta ca nimic nu te implineste mai mult decat sentimentul ca este impartasita. Ai sentimentul ca intreaga ta fiinta este la patrat, ca poti muta nu un munte din loc ci zece, ca poti alerga pana la capatul Pamantului pentru un cineva si in nici o secunda nu o regreti, caci drumul si destinatia sunt magice.

Mi-am dorit o nunta si am o nunta. Care ma umple de bucurie si cu fiecare zi care se scurge pana la data la care este programata mi se intampla lucruri minunate care ma fac fericita. O replica dintr-un film care mi-a facut seara minunata a fost “You’ve been dead until this moment. [Until that moment, when you are two], you are dead”.

Da, am un mood foarte siropos astazi, dar imi place la nebunie sa imi placa aceasta replica siropoasa si sa vars o lacrima atunci cand o aud. Pentru ca vad fericire in jurul meu si pentru ca eu fac parte din ea. Si pentru ca va veni momentul in care doi oameni, care acum poate ca nici nu se cunosc, vor alerga pana la capatul pamantului lor, unul dupa celalalt. Si eu voi fi acolo. Si el va fi acolo. Si o sa fie perfect!

Pentru nunta mea de anul acesta am numai ganduri bune. Si imi doresc din tot sufletul asa sa fie drumul ei, cam cum a fost aseara. Cu emotie, cu lacrimi de fericire, cu oameni dragi si cu imbratisari care sunt unice si care raman ca o amprenta. Multumesc pentru clipele de fericire pe care le simt in fiecare zi!

Lasă un răspuns

