Thank-You

Sunt atat de bucuroasa in acest moment incat mi se rostogolesc cuvintele in minte, mi se aglomereaza ideile, dar mi se opresc in gat toate. Sunt incredibil de bucuroasa si recunoscatoare pentru ce mi se intampla. Nu am mai simtit asta de foarte mult timp, dureros de mult timp, dar este atat de bine. O, Doamne, este atat de bine sa-ti fie bine, ca si uitasem.

Da, a fost un an oribil, mai oribil decat orice an pe care l-am traversat, dar am avut noroc de oameni. Incredibil, dar am avut noroc de oameni buni, calzi, zambitori, de la care am luat un gand bun, cuvinte frumoase si particele de suflet care mie mi-au lipsit. Mi-am incheiat socotelile cu anul asta si chiar vreau sa se termine, dar simt cumva ca din acest moment tot ceea ce a fost urat se razbuna in cel mai frumos mod posibil.

Multumesc pentru toti oamenii pe care i-am intalnit pana acum in drumul meu. Multumesc pentru toti cei care au stiut sa ofere. Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile frumoase care au aparut in viata mea si, mai mult decat atat, sunt extrem de recunoscatoare pentru faptul ca incet, incet, ma ridic si imi e bine. Si o sa-mi fie atat de bine si o sa fiu atat de fericita incat nu o sa mai stiu de mine. Exact cum imi e acum.

Nimic nu ramane nerezolvat pe lumea asta si totul se razbuna intr-un fel sau altul, iar ce ieri a fost numai ceata, frig, disperare si dezamagire, astazi incepe sa fie usor, dar sigur, fericire. Atat!

Si pentru asta iti multumesc.

Tie.

Mie.

Lasă un răspuns

