Cum se vede 2014

new-years-resolutions1

Renunt la bilantul anual. Nu de alta, dar este de la sine inteles ca a fost un an cumplit, pe care nu o sa-l uit. Asa ca, tot din categoria lui 2013 se inscrie si acest post. Nu am nici o placere sa ma uit in urma si sa rememorez ce a fost, dar am o nemasurata placere sa trec in revista rezolutiile pentru 2014.

1. Imi doresc pasiune. Sub toate formele, sub toate chipurile, in toate lucrurile pe care le fac.

2. Imi doresc iubire. Mai mult decat exista in acest moment. Atat de multa incat sa ma pierd in ea.

3. Imi doresc fericire. Adica sa fiu in locul potrivit, cu oamenii potriviti, in filmul potrivit, al meu.

4. Imi doresc neasteptat. Dar nu neasteptatul lui 2013, caci pe el nu mai vreau sa-l intalnesc niciodata in viata. Imi doresc surpriza, bucurie, surprindere.

5. Imi doresc explozie. Nu am rabufnit pana acum. Lucrurile frumoase care exista acum in viata mea au fost primite cu liniste, calm, asezare. Cele neplacute, din nefericire, le-am primit tot cu acelasi calm. Enough is enough! Vreau sa explodez. Am nevoie de acea descarcare de adrenalina.

6. Imi doresc o casa mai mare. Nu de alta, dar avem deja traditia: Zilei Bucuriei si Bauturii (Thanksgiving Day), Zilei Bulzului, Zilei Craciunului. Si mai mult decat atat, in perioada urmatoare vor veni muuuulte zile (Prietenii stiu de ce!). Si mi-ar placea sa le gazduiesc.

7. Imi doresc covoare, perdele, lustre in casa, fotolii, sa pun pe foc masa din bucatarie sa imi termin odata casa de aranjat.

8. Imi doresc sa imi iau concediu o saptamana si sa plec in afara tarii, de preferat in afara Europei.

9. Imi doresc ca oamenii dragi mie sa fie extrem de fericiti.

10. As vrea o nunta. Si-un copil. (Urania stie de ce!)

Concluzia: Imi doresc ca 2014 sa se razbune al dracului de tare pe 2013.

Let’s kick some asses New Year. We have some debt!

P.S. Acest post este scris cu toata dragostea pentru Sarbatorile de Iarna, pe care le vreau trecute (cat mai repejor!).

O fi prea devreme pentru astfel de urari, dar din punctul meu de vedere, mi-am incheiat socotelile cu tine, an draga. Asa ca primeste de la mine caldurosul: An de rahat, da-te mai repede uitat!

Lasă un răspuns

