Make a wish

happiness-cartoonMi-a venit ideea de aici.

Si pentru ca ieri imi inventariam lista de “mi-as dori sa” si pentru ca am gasit lucruri commune cu ceea ce scrie Cristina, cred ca este un exercitiu bun, pozitiv. Sa scrii in fiecare zi 10 lucruri pentru care esti recunoscator inseamna sa apreciezi putin cate putin lucrurile care ti se intampla datorita tie. Doar tie.

Fara prea multe introduceri, sunt recunoscatoare astazi pentru ca:

  1. Este soare afara. Un soare datator de speranta, care m-a facut sa zambesc din prima clipa in care am deschis ochii
  2. Pentru ca m-am trezit din nou inaintea ceasului, dar de aceasta data cu gandul de a termina odata cartea pe care am inceput-o. Ador ca dimineata la cafea sa citesc, iar astazi sunt recunoscatoare pentru acest lucru
  3. Pentru camasa mea senzationala pe care o port astazi si in care ma simt perfect.
  4. Pentru mirosul de lavanda de la mine din casa, care se incapataneaza sa ramana acolo si bine face.
  5. Pentru floarea mea frumoasa care inca mai rezista si cu care am vorbit azi de dimineata in timp ce o udam.
  6. Pentru piesa foarte buna si pozitiva peste care am dat astazi, printre multele si nepotrivitele piese de pe stick-ul meu si pe care am ascultat-o pe repeat in drum spre munca
  7. Ador  ca dis de dimineata sa vorbesc cu parintii mei pentru ca imi dau putere, iar in aceasta dimineata ma simt puternica
  8. Pentru prima oara dupa mult timp m-am trezit zambind si relaxata. Cred ca am deslusit motivul, dar important este ca aceasta este starea dupa care ravnesc de aproape un an deja.
  9. Pentru ca stiu foarte clar ce imi doresc, finally. Si pot verbaliza acest lucru si am toata increderea ca o sa mi se intample, pentru ca stiu, fara sa ezit.
  10. Pentru ca am reusit, dupa aproape jumatate de an sa ma simt acasa. Sa imi pretuiesc diminetile acasa, serile acasa si sa ma simt in siguranta. Este acel loc in care ma retrag. Al meu, doar al meu, care ma incarca si ma transforma. Casa mea.

Si da, sunt recunoascatoare ca am ajuns sa am zece lucruri pentru care sunt recunoscatoare. Pentru ca le merit si pentru ca intr-adevar, nimic nu este intamplator si totul ni se intampla in favoarea noastra, intotdeauna.

Lasă un răspuns

