Lacramioara rezista, rezista, rezista

furtuna_ploaie_umbrela_28198900Sursa foto: Reuters

Nu degeaba Eminescu este poetul national si nu Nicolae Breban (cu intreaga si umila-mi admiratie spun acest lucru!)  Pai cand Eminescu spunea de comuniunea omului cu natura, noi, nu! Batman, Batman! Ei, poftim ca ploua. Daca in oras e oribil, la periferie dragii mei este iad. Si in suflet si in casa, dar mai ales in imprejurimi. Pai si seara pe deal vantul cam suna cu jale. Apele plang, pardon… jelesc de-a dreptul asa ca nici tu, muritor de rand, nu ai cum sa-ti infranezi mica depresie care-ti bate la usa! (de parca una nu era suficienta, si-a mai adus si surorile mai mici. Ca tiganii, ce mai).

Te trezesti. O dimineata perfecta, ca toate diminetile de altfel. Si-ti savurezi micul dejun si-ti bei cafeluta si stai la caldurica. Cand, pe nepusa masa se intrerupe curentul. Nu, fatalitate! Adio caldura, adio fier de calcat, adio machiaj impecabil. Va voi pastra astazi in inima mea. Iti arunci doua haine pe tine, te asortezi perfect cu vremea de afara… cine mai sta sa admire geanta care pica bine cu pantalonul cu talie joasa si bluza ce-ti evidentiaza mijlocul perfect!

Ploua. Rau. Atat.

Hai la drum, gata cu vorba. Apa peste tot. Balti peste tot. Din ce in ce mai adanci. Un telefon dis de dimineata: “Vezi ca exact pe acolo pe unde treci tu e un accident si este blocata circulatia. Mergi pe partea cealalta”. Perfect. Schimbam ruta. Nu ne deranjeaza. Nu are de ce sa ma deranjeze nici dopul care se formeaza pe ruta ocolitoare, sau cel din fata mea care tocmai l-a pocnit, inevitabil, pe cel din fata lui. Sau asta care merge pe contrasens, adica bara la bara cu mine ca sa ocoleasca el coloana de pe sensul lui. Nuuu, nu ma deranjeaza deloc. Sunt chiar fooarte calma!

Timp berechet, buna dimineata Facebook! Eu nu le aveam in lista mea de prieteni pe Minodora si Cornelia Rednic, dar astazi aflu ca fetele au slabit cu ceaiul Canadian. Bine ca am aflat. Mi s-a luat o piatra de pe suflet.  Ma tot intrebam in momentele mele de adanca suferinta: Mai, cum o fi reusit sa slabeasca Minodora? Dar Cornelia Rednic? Skip this ad!

Aflu dupa aceea cu surprindere ca 453 de prieteni ma sfatuiesc sa apreciez cate o pagina pe facebook… Ha, ha, ha ca m-au facut sa rad! Pai daca as reusi sa apreciez macar 100 de lucruri marunte din viata mea as fi in Tenerife mancand inghetata exact la aceasta ora. Dar pan’ la urma prietenii mi-au vrut intotdeauna binele.  De dragul binelui lor acum apreciez (not!) toate lucrurile frumoase din viata mea! Skip this too.

Metri intaintati: doi! Fire de par albe in podoaba capilara proaspat vopsita: 1500. Dar Lacramioara rezista. Rezista. Rezista.

4 gânduri despre „Lacramioara rezista, rezista, rezista

  1. da, inghetata aia de care spuneam eu am auzit ca o serviti voi. Dragii mei, oricat de mult mi-as dori sa va zic vreo doua, sunt fooarte bucuroasa pentru voi. Pe bune acum, nu mai pune sare pe rana. Aici este oribilll

  2. Eu am plans un pic azi, inside. :)) Nu de alta dar trebuia sa ajung la 10 undeva si m-am gandit ca ar fi bine sa cobor cateva statii. Wrong, so wrong. Asa-mi trebuie daca nu stiu sa conduc! Si daca vreau metrou in Dr. taberii ca de acolo pleaca aglomeratia. Mama mea de legionar!

Lasă un răspuns

