Dans!

Incet, dar sigur, se restabileste echilibrul. Se face curatenie, se pun in serarasele cu “rezolvat” dubiile si aducem o noua mobila in viata. Citeam zilele trecute ceva despre cum erai acum un an si cum esti acum. Da, sunt mai bogata astazi decat eram acum un an. Si la propriu si la figurat. Sufletul meu este mai bogat pentru ca am reusit sa ne echilibram, am reusit sa ne intelegem si, pentru prima oara dupa muuult timp comunicam asa cum trebuie.

happy_feet_dancing-wide

Se restabileste echilibrul si pentru ca am invatat eu, pe pielea mea, sa traiesc astazi, pentru ce am astazi, pentru ce sunt, ce am, ce pot si ce imi doresc. Minunat sentiment, acela de curatenie in interior. Acum da, pot sa primesc oaspetii. Acum doar mai sterg praful si asez florile pe ici, pe colo, sa miroasa frumos in casa, a proaspat, a viata si a zambet.

Totul se rezolva, totul se echilibreaza si lumina pe care nu o vedeam acum ceva vreme a inceput sa ceara ochelari de soare.

Lasă un răspuns

