First time

Primul sarut…hmmm… incerc sa imi aduc aminte cum il chema, dar e prea dificil. Primul prieten… uhuhu… nici atat! Bai, dar prima casa, prima masina, primul „Te iubesc”, ele nu se uita niciodata. Ma rog, eu nu pot, chiar daca, uneori…

Da, prima masina a mea, cand mi se schimbau vitezele din scaunul din dreapta. Primul accident – cu un nene care terminase teologia 🙂 – primul drum de o noapte si jumatate de zi. Momentul ala cand ti se opreste motorul ca esti incepator si toti huliganii te injura birjareste, momentul ala cand ii auzi pe toti „ooo… femeie la volan!”.

Astea sunt lucruri care nu se uita si dupa care da, merita sa plangi.

Good bye „Gogo” si welcome „Garga”. Dupa tine o sa vina o alta „Garga” si o alta, dar Gogo a mea ramane cea mai frumoasa masina din lume si ea este intr-adevar prima mea dragoste. Mare, mare, mare.

Time for changes, cica.

Lasă un răspuns

