Sa inceapa muzica!

Timpul schimbarii. Acesta pare sa fie sloganul inceputului de an!In primul monolog pe care l-am pregatit pentru admiterea la facultate era ceva de genul „Inceputurile sunt intotdeauna cele mai frumoase”. Tocmai cu inceputul asta nu m-am impacat niciodata. Pentru ca mie inceputurile nu mi s-au parut niciodata frumoase sau usoare. Dimpotriva, nesiguranta si lipsa unei predictibilitati, acestea erau lucrurile care faceau din orice inceput unul greu, caznit.

Dupa ani de zile in care am luat-o de la capat de nenumarate ori imi pastrez parerea. Chiar si acum cand iar sunt nevoita sa incep o viata noua inceputul mi se pare la fel de complicat si incurcat cum mi s-a parut intotdeauna. Poate unica diferenta este ca pana acum ma ghidam dupa emotie, feeling, instinct, iar acum este acel moment unic in viata unui om cand creierul conduce.

Va fi bine pana la urma si sunt convinsa ca acest nou inceput va fi de cel putin zece ori mai frumos decat ce am lasat in urma. Dar speranta asta nu are nimic de-a face cu startul caznit, plin de nesiguranta si obstacole de care m-as fi lipsit fara sa clipesc.

Imagine

Vorbele alea din vechime au un nou sens acum pentru ca sunt traite si chiar prea traite, dar o sa vina si soarele pe strada mea la un moment dat si ce-o sa ma mai bucur de el asa cum in momentul asta ma bucur doar de soarele de prin vecini.

Urat moment asta, al inceputului, dar pana la urma e unul care iti spune ca nu ai voie sa capitulezi si indiferent ce se intampla tu esti dirijorul. A ta este orchestra, iar melodia pe care o interpreteaza este cea pe care tu o alegi. Armonia ei e data de dibacia ta, muzicalitatea si frumusetea ei depinde doar de iscusinta cu care conduci.

Sa inceapa muzica atunci!

Lasă un răspuns

