Filme romanesti, nu. Americane, nu. De comedii bune a auzit cineva?

Eterna intrebare de ce nu se duc oamenii la cinema sa vada filme romanesti are un raspuns foarte simplu. Pentru ca sunt depresive si intr-o tara cu depresivi este greu sa vezi arta dincolo de durere, mazga, moarte, exorcizari, prostitutie, crime, dictatura, avorturi…etc.

Dar dincolo de eterna intrebare mai am eu inca una care a aparut dupa exceptionalele experiente la cinema din ultimul timp.

Tot ce mi-am dorit in ultimele saptamani a fost sa imi spal cumva creierul. Sa ma duc la cinema si sa intru intr-o poveste cu care sa nu ma identific absolut deloc, sa nu imi gasesc corespondent in poveste, intr-un cuvant sa rad. Nu amar, nu umor negru, nu doar cu un ochi, sa rad din tot sufletul, sa imi aduc aminte cum este.

Am nimerit in prima instanta la „Scenariu pentru happy-end”. Film cu depresivi. Hai ca daca tot mi s-a intamplat am spus ca atrag eu ca un magnet intamplarile de genul asta. Dupa trailer ma gandeam ca o sa ies de la cinema cu un zambet cat China si o stare de invidiat. As… n-a fost sa fie.

Nu m-am lasat si am incercat „Razbunare cu stil”. Nici aici n-a fost sa fie. Am ras mai mult la trailerul pentru „Marea mahmureala III” de dinainte de film. Si-am ramas doar cu gandul la acest exceptionasl actor, Colin Firth care isi ia mult prea mult rolul in serios (da, stiu, nici eu nu credeam ca sunt in stare sa spun asa ceva…).

colin

Si de aici intrebarea: Bun, la filme romanesti nu, dar nici la filme americane? Zau asa… asta-i prea de tot.

Poate ca n-ar fi o idee rea sa avem un cinematograf in care sa ruleze doar comedii? Asa cum avem Teatrul de Comedie, de ce sa nu existe un cinematograf unde sa ruleze doar comedii? Stiu ca la Baneasa Drive In erau numai comedii, dar pana se deschide, pe timp de cod portocaliu, cu ce ne spalam creierul?

Any ideas?

8 gânduri despre „Filme romanesti, nu. Americane, nu. De comedii bune a auzit cineva?

  1. si o iesire in club cred ca ne-ar prinde bine, o eliberare de energie e intotdeauna bine venita…..vorbele sunt oricum de prisos uneori…..insa starea de exuberanta data de muzica potrivita……niciodata

  2. OK. Si eu sunt dezamagita de comediile din ultima vreme. Iti trimit cateva care mi-au placut…poate…..poate
    Tais-toi
    Kiss kiss bag bang
    Year One

  3. Crna mačka, beli mačor (Black Cat, White Cat – 1998) in regia lui Kusturica… asta daca nu l-ai vazut pana acum…

Lasă un răspuns

