Pe cand am renuntat la actorie

Eram convinsa. Asa credeam. Bun. Recunosc. Eram mai mult constransa. Faptele cereau o decizie matura (ar spune unii) asa ca mi-am spus „Gata. Pana aici, punct!”.

Si se intampla uneori sa te impiedici de o pietricica. Si tocmai chestia aia mica, meschina si rece o asociezi intr-o secunda cu un moment trait, mare, generos si cald. Momentul ala la care inca mai sperai, inca mai luptai, aveai planuri, inca nu te convisesesi ca nu e pentru tine. Si toate „inca”-urile astea insumate te arunca intr-o secunda exact la momentul la care nu vezi punctul, nu il recunosti… ce e ala.

Bun. Si acum ce faci? Pai ceva ce nu ai incercat pana acum. Lasi sa ti se intample, daca ti se va intampla. Pana acum raurile, ramurile si planurile mi-au fost neprielnice, deci la dracu’ cu ele!

Si constat ca mi se intampla un proiect numit „CRASH”, cu o echipa care s-a dovedit a fi faina, cu oameni saritori pe care am constatat ca ii indragesc si cu o atmosfera buna. Proiectul… genul ala care se naste greu, dar nu greu ci greu, greu. Altfel, motive obiective, nu zic nu, dar totusi. Deci iata-ma-s din nou in situatia in care sunt nevoita sa aplic metoda go with the flow. So, go!

Pretuiesc teribil fiecare proiect de teatru in care am fost implicata. De la toate am invatat cate ceva, atat de multe de fapt incat am ajuns la concluzia ca se impune un punct, dar unul mare si definitiv. Atat de dragi imi sunt spectacolele in care am jucat incat le-am asezat pe categorii/genuri/priza la public and so on.

Spectacolul care a avut cel mai mare succes la public, la modul ca cea mai goala sala a fost una arhiplina (nu sunt deloc trufasa, chiar deloc) s-a nascut infiorator de greu. Certuri, probleme de text, crize de actori, crize de regizori, renuntam in fiecare zi, dar hai sa mergem mai departe din inertie. Si uite cum exact acel spectacol a avut cea mai frumoasa viata.

O fi vreo legatura? Nu stiu… Mai am uneri puseuri de realitate. Asta o fi unul dintre ele… k, gata, go with the flow, asa am zis.

P.S Azi am luat decizia de a ma reapuca de blog, iar acest text a fost scris pe o fituica de confirmare a platii ratei de la banca si cu o cafea dulce ca mierea in fata, servita dintr-un pahar de plastic. Deci inca o data, ideile marete se nasc asa, cu o cafea langa tine si confirmarea platii ratei bancare pe care iti asterni gandurile oarecum incerte. Sa fie intr-un cea cu cuc(i) atunci.

Imagine

7 gânduri despre „Pe cand am renuntat la actorie

  1. Ma bucur ca o sa citesc din nou texte pe blogul tau.Cred ca esti facuta pentru asta si sper sa o faci de data asta. Multa bafta! 🙂

  2. Buna ,interesant articol ,nu stiu daca iti mai amintesti dar vara trecuta ti- am cerut cateva sfaturi (ti am scris pe facebook)pt ca voiam sa dau la actorie …mi ai raspuns,m-ai lamurit am dat si nu am intrat din prima am zis sa nu renunt,apoi am mai dat odata in toamna si am intrat.Am terminat anul I si am ajuns sa lucrez laun proiect cu un regizor care nu a fost tocmai „dragut”cu echipa de actori ,uni au renuntat din nou am mers pana la capat.E important sa nu renunti asta cred deocamdata bine eu sunt inca la inceput dar cum ai spus(scris) din nervi, crize se nasc lucruri frumoase uneori .Teatrul se face cu sange ,lacrimi nu ai alta alternativa…si mai rau(sau poate ca e si bine) e ca devenim dependenti de scena:))) nu stiu daca are vreo legatura cu articolul ,sper ca nu am luat o razna dar l-am citit si mi am amintit de vara trecuta. iti urez bafta si continua sa scri pe blog ,actorii tineri au nevoie de sfaturi si nu multi sunt in stare sa le dea;)

  3. Cum fugeai tu sa-ti platesti ratele la banca! Mi-e dor de tine si-mi pare bine sa „te citesc” din cand in cand. Te pup si iti doresc succes in orice faci, ca intotdeauna. si sper sa bem si berea aia 🙂

  4. Draga mea, mă bucur mult, pentru ştiu cât îţi doreşti şi meriţi un proiect care să te repună pe şinele destinului tău. Să îţi fie de bine, să mergeţi la festivaluri.

Lasă un răspuns

