Rabdare si tutun … „caldute”

Din intelepciunea zilei ieri: „prin cate tepe am trecut…. luate, si nu date”. M-a busit rasul, in sinea mea si am rememorat, fara sa vreau, tepele pe care le-am luat. Astazi, asa, dis-de-dimineata, nu am terminat de numarat, mi s-au terminat si numerele si categoriile. Am luat nenumarate tepe pentru ca nu ma invat odata pentru totdeauna sa fiu calduta… nici rece, nici peste masura de inflacarata pe anumite chestiuni.

La mine lucrurile sunt simple: da, au ba. Daca exista nuante, ele nu sunt decat un mijloc de a ajunge la da au ba. Am facut totusi progresul de a crede si accepta nuantele. De ce nu pot sa fiu si eu „calduta”, sa ma enervez cu jumatate de masura si sa nu iau nici o hotarare dupa aceea…. sa ma calce cineva pe coada si eu sa ii atrag atentia respectuos ca nu e frumos ce s-a intamplat…

Imagine

M-am apucat sa scriu pentru ca am o inexplicabila stare de nervozitate si, culmea, este 8 dimineata, deci este posibil sa-mi fi stricat intreaga zi. Incet, incet, mai renunt la energia negativa, tot aruncand-o pe chestiuni colaterale…

Anyway… starea lucrurilor/planurilor este urmatoarea: Undeva in martie, probabil pe la sfarsitul lunii, o sa va astept la spectacol. Dupa un text contemporan spaniol, la La Scena. Este un text foarte, foarte bun, iar in momente ca asta, in care ma acuz ca nu pot fi mai „calduta”, gandul ca sunt in repetitii pentru un nou spectacol imi ofera un confort teribil.

M-am calmat putin, nu atat cat ar trebui, dar sa lasam si Lucky Strike-ul sa isi faca treaba, zic!

 

Lasă un răspuns

