Something old, something new…

De ceva vreme imi doresc sa imi transform blogul intr-o platforma de stiri din teatru. De fiecare data cand am inceput sa scriu cate ceva, cumva mi s-a parut inutil demersul si am renuntat. Contrar tendintei pe care o am acum, de a inceta sa mai scriu despre acest lucru, imi iau inima in dinti si va spun ce am mai auzit, ce mai stiu ca s-a anuntat si, poate ca informatiile vor fi folositoare cuiva, exact cum mi-as dori eu la un moment dat sa aud de posturi/proiecte/festivaluri intr-un singur loc, la timp.

Posturi de actor scoase la concurs

1. Teatrul German de Stat din Timisoara scoate la concurs mai multe posturi, inclusiv unul pentru Actor (barbat).

Conditii: Varsta cuprinsa intre 23 si 45 de ani

Cetatenia germana

Studii de specialitate

Mai multe detalii aici

2. Teatrul Bacovia din Bacau scoate la concurs un post de actor, unul de actor manuitor de papusi, dar si un post de secretar literar si cabiniera. Conditiile sunt cele bine stiute deja, cu diferenta ca dosarul de inscriere trebuie sa contina cazierul si adeverinta medicala, ca pentru orice institutie ceausista care se respecta si bate pasul pe loc in timp ce lumea evolueaza. Mai multe detalii aici.

Festivaluri si Concursuri:

La Ploiesti, Teatrul Toma Caragiu organizeaza prima editie a Festivalului National Toma Caragiu. Pentru cei care vor sa se inscrie, este important de stiut ca acest festival nu are caracter competitiv. Nu stiu daca se mai fac inscrieri, dar nu ar fi rau sa intrebati, daca va intereseaza. Detalii aici.

La Giurgiu, Teatrul Tudor Vianu organizeaza cea de-a doua selectie a concursului „Dramaturgie in doi”. Daca ai scris o piesa de teatru in doua personaje si nu a fost montata niciodata, dar vrei sa iti vezi textul pe scena de la Giurgiu, mult succes! Detalii aici.

Something old: Stiu (pe surse) ca in octombrie va fi un casting pentru doua productii la un teatru  din Bucuresti. Nu dau mai multe detalii pentru ca o sa pun anuntul pe blogul meu atunci cand vor aparea detalii.

Si cam atat cu stirile  „senzationale”. Si inca un lucru care m-a bucurat teribil. Se pare ca ANI (Agentia Nationala de Integritate) s-a sesizat in cazul actorului Mircea Diaconu, care este si senator PNL si Director al Teatrului Nottara si inger pazitor (angajator) al sotiei dumnealui, si a decis ca domnul in cauza este incompatibil cu functia de director de teatru.

Evident ca a apelat la justitie si… soc si groaza in casa Diaconu. Justitia l-a ciuruit. Se pare ca intr-adevar este incompatibil cu functia de director de teatru, judecatorul dixit. Sunt curioasa ce alege actorul Mircea Diaconu. Banutii, influenta, prieteniile sau saracia, mucegaiul de la Nottara si filmele lui Nicolaescu (care are deja 81 de ani, deci nu este o investitie pe termen lung). Pentru cei care nu stiu povestea, cititi aici, si aici.

Ar mai fi cateva barfe (tot pe surse, desigur), dar asteptam confirmari. Oricum, succes celor carora le-a fost necesar acest post!

Lasă un răspuns

