Spectatorului, plecaciuni!

In primul rand multumesc tuturor celor care au fost aseara la spectacol. A fost un public minunat, s-a simtit acest lucru de pe scena.

Pe cei care nu au reusit sa ajunga ieri, ii invitam astazi, de la orele 20:00 la La Scena pentru un nou spectacol. Sa va spun intai distributia, dupa care vorbim un pic despre spectator.

One nite stand, dupa un text de Tottone

Regia: Dan Vasile

Distributia: Cristina Ilin, Victor Apetrei , Lăcrămioara Brecea, Pavel Bârsan, Adelaida Zamfira,

Costume: Belinda Liu

Aranjament muzical: Dikky Suratman

Este o comedie la care se canta live, se canta bine, se joaca bine, deci we have a date pentru aceasta seara!

Acum cativa ani mi-am facut eu singura un one woman show pe care l-am promovat si jucat in Club A. Eu m-am ocupat de relatia cu cei de la Club, costurile actului artistic, promovarea si asigurarea unui public la fiecare reprezentatie. Si, chiar daca am facut eu singura aceste lucruri, niciodata spectacolul  nu s-a anulat din lipsa de spectatori. Intotdeauna a fost public, la fiecare reprezentatie, atat cat a fost.

Nu stiu altii cum sunt, dar pentru mine acesta este unul dintre cele mai mari complimente pe care l-am primit de cand am jucat pentru prima oara la public. Sa stii ca exista oameni care nu te cunosc, nu au auzit de tine niciodata, dar isi rapesc din timpul lor si, de ce sa nu o spunem, din bugetul lor, sa fie partasi la ceva pentru sufletul lor, este un sentiment care te reduce la tacere.

Am jucat in acesti ani in fata unui public prietenos, cald, iubitor, venit sa se simta bine, ostil, oameni care iti judecau fiecare miscare, dezinteresati, galagiosi, dar si minunati. Publicul de ieri a fost minunat!

Cu plecaciune,

Lacramioara Brecea

2 gânduri despre „Spectatorului, plecaciuni!

  1. reusita reprezentarea de sambata seara, mi-a placut, si desi nu stiam nimic despre actori nu regret nici timpul nici banii dati:)… din pacate sambata am ratat inceputul, pe care am vrut sa il prind duminica si din aceasta cauza m-am prezentat si la spectacolul de a doua zi… normal ca nici de data asta nu am ajuns de la inceput (ceea ce o sa ma determine sa vin si la urmatorul…) dar parca sambata a fost mai bine:)… nu sunt critic si nici vre-un fin cunoscator, dar mi-ar placea ca urmatorul spectacol sa semene mai mult cu cel de sambata decat cu cel de duminica…

    felicitari si bucurati publicul in continure:)

Lasă un răspuns

