Nimic nu este atat de simplu…

Si chiar si asa, parca totul devine prea complicat la final. Saptamana aceasta voi incheia un capitol drag mie, dar care, pe cat de mult l-am iubit, pe atat de nociv mi-a fost. Noi decizii, alte drumuri, poate cele pe care trebuia sa merg demult, alti oameni, alte intamplari. Si chiar si asa, parca sunt multe „altele”…

Scriu, sterg, ezit, ma dezvalui, ma inchid din nou. Perioada asta, cam lunga ar spune unii, a insemnat pentru mine un consum afectiv teribil, atat de mult suflet s-a risipit incat am senzatia ca mie mi-a ramas foarte putin.

Pana una, alta, joc intr-un nou spectacol

Se numeste One night/nite stand dupa un text semnat Tottone (la dorinta autorului, asa il vom numi), in regia lui Dan Vasile . Distributia este alcatuita din Cristina Ilin, Victor Apetrei, Lăcrămioara Brecea, Adelaida Zamfira si Nicolae Predica . De costume si machiaj se ocupa Belinda Liu, iar de parte muzicala, live, Dikky Suratman.

Povestea lui a fost simpla. A inceput cu un casting, cu o distributie initiala, alta finala, o a doua finala si… o premiera dupa cateva zile de foc, de repetitii noaptea pana la 2, 3,4 dimineata, dar o perioada grozava. O experienta minunata, pe care o vom repeta din iunie, dupa ce am avut doua avanpremiere pana acum. Iata cateva poze, iar restul explicatiilor si povestea pe larg mai tarziu, cand o sa am mai mult suflet la mine… Momentan ma adun, inca…

Lasă un răspuns

