Cea mai optimista piesa din lume

Această meserie minunată se încăpăţânează să îmi arate că generozitatea e rară, că norocul este vital, că nu merită să te ataşezi de oamenii cu care lucrezi ci strict de proiectele în care eşti implicat şi multe alte lucruri pe care nu credeam că o sa le simt şi gândesc vreodată.

Căci educaţia şi construcţia mea interioară nu sunt orientate către lupte cu morile de vânt ci mai degrabă cu cele corecte, de fair play şi constructive.

Nu am mai scris de foarte multă vreme şi nu pentru că nu ar fi fost subiecte ci pentru că atunci când simţeam că vreau să spun câte ceva mi se părea absolut inutil demersul, era în sine.

Si pentru că mi-ar trebui o infuzie de optimism şi gândire pozitivă, dincolo de dimensiunea religioasă, această piesă mi se pare una dintre cele mai mobilizatoare şi energice piese din lume.

Un gând despre „Cea mai optimista piesa din lume

Lasă un răspuns

