… si un nou spectacol

Si jucam la Pitesti, la Sala Studio a Teatrului Alexandru Davila, miercuri 24 noiembrie, de la orele 19:00. Mai precis, suntem productia care inchide Festivalul Teatrului de Studio.

Sunt foarte incantata ca se reia Femeia de Ceara, dupa o absenta indelungata si mi-as dori ca acesta sa fie doar inceputul. Cine stie, poate o sa avem noroc…. pana la urma.

Este primul Festival in care merge acest spectacol si mi-as dori sa nu se opreasca aici, dar acest lucru debinde sigur numai de…. cine stie sa imi spuna si mie, caci imi este greu sa inteleg uneori. Asa sunt eu, mai grea de cap.

Deci, cu toata bucuria inainte, hai!

Femeia de ceară,

cu Lacramioara Brecea

Regia: Mihai Vantu si Daniel Ionescu

2 gânduri despre „… si un nou spectacol

Lasă un răspuns

