Hop… si-asa

Am deschis astazi calculatorul si, ca intotdeauna, trec in revista pe fast forward mailurile pe care le am. Mi s-a oprit privirea pe comunicatul UNITER legat de castigatorii Galei Hop.

Ce emotii, ce strangere de inima, ce imagini. Si acum simt reflectoarele de la Mangalia, reci, crude, inadecvate pentru Teatru, dar minunate pentru noi. Pana sa ajung sa ii aud vocea lui Todea se deschide word-ul si citesc cine a castigat.

Ii cunosc, nu-i cunosc, nu conteaza, cunosc aceasta Gala, pe care am curtat-o de atatea ori si de care ma leaga atatea amintiri. Domnita frumoasa, nu esti decat un bibelou de portelan, asezat acolo, in vitrina, doar pentru a fi aratat. In afara de a trezi sentimente frumoase, alta utilitate nu ai, dar chiar si-asa esti frumoasa. Si-atat…

S-au miscat foarte repede cei de la UNITER, dand comunicatul a doua zi. Sa vedem cand apar cronicile. Le asteptam la anu’… si la multi ani, caci acesta este obiceiul de a scrie despre copiii de acolo… dupa ani si ani, sa ramana in anale si atat.

Mi-e dor de teatru. Mi-e dor sa joc, sa fiu libera, fericita…

Lasă un răspuns

