Manastire-ntr-un picior…

Se da una bucata succes, o data in viata, adunat cu date naturale favorabile, adunate cu farmec personal. Din suma se scad stiinta, bunul simt, generozitatea, barbatia, delicatetea.

Rezultatul se aseaza pe ici, pe colo si pe colo, exact in partile esentiale, iar din ceea ce ramane sub el se pierd rabdarea si cumpatul.

Ghici ciuperca ce e?

Am avut mult de pierdut de pe urma lipsei mele de diplomatie. Teribil… Pare ca de fiecare data scenariul este acelasi, singura diferenta fiind limita rabdarii mele, care, de fiecare data este greu pusa la incercare.

Au fost oameni cu care am avut dispute, iar timpul le-a vindecat. Niciodata in viata mea nu am fost ranchiunoasa. De cativa ani, de cand incerc sa mut muntii din loc, observ ca nu uit… pe alocuri da, este ranchiuna.

Mi-ar placea sa citesc peste vreun an randurile acestea si sa vad daca inca mai sunt urme. Sunt curioasa si atata tot. Caci de aceasta data limitele mele sunt cu mult peste cele admise. Simt ca explodez dintr-o secunda in alta.

Partea cea mai amuzanta este ca as putea pune capat acestor lucruri in maxim trei fraze si un gest. Dar… vanturile, valurile… cui mai raman?

Un gând despre „Manastire-ntr-un picior…

  1. Felicitari pentru pasajul muzical,foarte relaxant. Mai mult calm,rabdare nu fac rau in cele mai multe situatii.

Lasă un răspuns

