Pestisorul de aur si cele trei dorinte

Am chef sa scriu pe blog. Nu stiu exact despre ce anume, dar degetele mele ma vor conduce cu siguranta catre ceva. Sunt foarte amestecata. Daca am urat ceva la mine a fost mania mea, pentru ca este o manie, de a ma implica in multe lucruri deodata.

Le duc la bun sfarsit, totul este in regula, dar albesc. Nu stiu, parca asa am fost croita, cand am un singur task sa fiu nefericita, iar cand am mai multe sa fiu ingrozitor de nefericita caci am impresia ca se prabusesc pe mine si nu le pot duce.

Simt ca vine o astfel de perioada. De ce? Cum simt? Stiu si atat.

Daca acum, in acest moment, ar veni pestisorul de aur la mine sa ma intrebe care sunt cele trei dorinte i-as spune asa. Mi-as dori in primul rand sa nu mai muncesc cu norma intreaga, dupa un program fix. Ma omoara opt ore de stat la birou, pe scaun. A doua dorinta ar fi sa pot sa imi fac meseria si sa si traiesc din ea – da, k, astea sunt vise… – si a treia dorinta ar fi sa fim cu totii sanatosi.

Bun… Ca in intrebarile fundamentale ale lui Kant, indiferent daca se indeplinesc de la prima la ultima sau de la ultima la prima, concluzia este aceeasi. Este prea de dimineata sa pot fi reala si cu picioarele pe pamant. Deci visul s-a incheiat, am dat de doua ori din cap si ma trezesc la birou, in fata calculatorului, cu mailuri si telefoane in asteptare, cu pauza de la Teatru…

So… cine vede vreun pestisor, de aur neaparat, va rog sa noteze adresa… Splaiul Unirii nr…

Lasă un răspuns

