Simti…?

Miroase a vacanta de la distanta si nu ma pot concentra si gandi la altceva. Aseara, dupa spectacol, atat de mult vroiam sa scriu incat gandurile, frustrarile, supararile, suspinele au ramas toate intr-un coltisor ferecat si nu vor iesi decat dupa ea…. dupa vacanta.

Nu credeam sa fie asa, dar chiar am nevoie de o pauza. Pentru mine, sa dorm, sa ma gandesc, sa ascult muzica buna, sa urc pe munte, sa ma balacesc in mare, sa mananc numai usturoi :)) si sa rad in hohote fara oprire!

Vai, Doamne, ce tablou idilic!

Superstitii: Al doilea spectacol este slab si dupa un astfel de spectacol slab obligatoriu urmatorul va fi foarte bun. Nu am crezut niciodata in asemenea chestiuni pentru ca la mine nu s-au adeverit. Si, bineinteles ca nici de data asta nu s-a facut rabat de la regula mea.

Pentru mine ambele spectacole au fost slabe pentru ca nu m-am putut aduna, pentru ca m-am tarat sa ma concentrez, dar se pare ca propriul corp este de o mie de ori mai istet decat orice exces pe care am fi tentati sa il facem.

Da, sunt obosita, nu, nu este o scuza, este doar oribil sa iti iasa un spectacol slab. Se termina tot: talent, munca, daruire, totul este in van, nu este nimic bun acolo care sa te astepte, pentru care lupti. Da, pe cat este de dulce sentimentul reusitei pe atat este de amar gustul unei seri mai putin bune. Si amar este putin spus.

Ma astept cu lista de mustrari pentru cand o sa o iau de la capat. Pana atunci, iertare dragii mei Mihai si Daniel, ne vedem dupa vacanta!

2 gânduri despre „Simti…?

  1. Da, simt… simt mirosul unei primăveri spirituale… simt fericirea de a fi înțeles că iubirea dăruită este cheia către fericire… simt un răsărit în inima mea care vestește o altă zi de muncă… simt impulsul de a face pași mari pe calea cea mai scurtă către desăvârșirea spirituală… asta e ceea ce simt acum și nicidecum vacanța, sorry 😉

Lasă un răspuns

