Femeia de ceara, un proiect de suflet

Pot vorbi mult despre acest proiect, insa simt infinit mai mult decat pot vorbi sau scrie. Si miile de cuvinte care se pot spune s-au ingramadit intr-un zambet tamp pe fata mea si intr-o stare de bine din care nu as vrea sa mai ies.

Femeia de ceară este spectacolul lui „prima data”. S-au intamplat multe lucruri pentru prima data si pot spune ca intr-adevar este ceea ce trebuie. Este un pas sigur pe care l-am facut, pentru care ma bucur teribil si imi doresc ca acest spectacol sa aiba viata, sa fie selectat in festivaluri si sa dea cat mai mult proba publicului.

Cu asta am inceput. Despre spectacol pot scrie mult, despre lucruri tehnice, metode de lucru cu care eu nu mai m-am izbit, dar se pare ca au avut succes, dar tot ceea ce simt acum se datoreaza regizorilor si echipei – Mihai Vântu, Daniel Ionescu, Roxana, Ingrid si Tavi.

Nu mi se intampla des, dar el a reusit, Mihai adica. Sa imi castige increderea  si respectul cu armele mele, cu multa rabdare si dorinta comuna de a face aceasta meserie.

Le multumesc lor in primul rand si celor care au ajuns la spectacol. M-am simtit excelent, pot avea mai multa incredere in mine si cred ca nu ar mai trebui sa plang dupa apa care trece, caci pietre raman intotdeauna si ele conteaza.

Multumesc,

Sfanta.

Lasă un răspuns

