Ti-am spus vreodata ca ma iubesti, pe 31 martie, in Bucuresti

La Hard Rock Cafe, in Herastrau.

Deja am emotii teribile pentru ca publicul din Bucuresti este de mii de ori mai exigent si pe alocuri agresiv decat cel din provincie. Pentru ca vor veni prietenii mei care ma tot intreaba cand ma vor mai vedea si in sfarsit am ce sa le raspund, pentru ca, asa acum ne spunea un profesor „Tatutule, publicul vine sa te vada cum gresesti”.

Multa vreme am tratat chestiunea ca pe o vorba, ca pe ceva care sa completeze o conversatie ce poate fi agreabila. Cand am simtit-o pe propria piele m-am infiorat. Proba publicului este cea mai grea. Proba publicului bucurestean este de foc…

Oricum sunt increzatoare. Si asta pentru ca eu cred in ceea ce fac, in talentul meu si cred ca putini dintre cei care arata cu degetul stiu ce inseamna sa puna osul la bataie, asta ar fi minima consolare.

Despre spectacol… imi doresc sa se inteleaga mesajul, povestea, lirismul. Pentru ca este mai k sa vii la teatru stiind ceva despre ce o sa vezi (asa zic eu, asa este la mine), iata cateva detalii cred eu necesare.

„Ti-am spus vreodata ca ma iubesti” este povestea unei copilite care vrea sa fie o mare actrita atunci cand va fi mare, indragostita de rolul Soniei din Unchiul Vanea de Cehov. Ei bine, acest rol ii va marca atat de mult cariera incat se va confunda cu personajul.

Atat de mult o va uri pe aceasta Sonia care o va acapara cu totul incat, la final, isi da seama ca de fapt o iubeste atat de tare pentru ca ea este cea care i-a marcat cariera. Ea este responsabila pentru buchetele de flori primite la cabina dupa spectacol, pentru aplauzele care nu mai contenesc dupa o reprezentatie cu Unchiul Vanea.

Aceasta Sonia, pe care atat de mult si-a dorit-o devine Sonia vietii ei, este ea, de la inceputuri pana in ultima clipa.

Pe scurt aceasta este povestea. As vrea ca pana la premiera sa dezvaluim cateva dintre lucrurile care ne-au marcat de la primele repetitii de text si pana aici. Si sper sa veniti sa vedeti spectacolul.

3 gânduri despre „Ti-am spus vreodata ca ma iubesti, pe 31 martie, in Bucuresti

Lasă un răspuns

