Aplauze

Cred ca cel mai mare compliment pentru un actor este prezenta publicului. Si cred ca unul dintre lucrurile minunate ale acestei meserii sunt aplauzele de la final. Am iesit de patru ori la aplauze aseara…

Am jucat, pentru a cincea oara (cred) la Targoviste spectacolul Ţi-am spus vreodată că mă iubeşti?. Incredibil pentru mine este faptul ca la fiecare spectacol sala a fost plina. Ei bine, aseara a fost arhiplina, ba mai mult, au existat oameni care nu au intrat pentru ca s-a depasit cu mult capacitatea salii.

Oamenii au stat pe bancile improvizate, pe jos, pe scaune, intre randuri, pe randuri. Ceea ce este senzational la acest public este ca vine cu inima deschisa la teatru, sa vada teatru, sa invete din teatru, sa isi gaseasca linistea la teatru.  Multumirile sunt insuficiente si nu cred ca s-a inventat superlativ pentru publicul din Targoviste.

Spectatori care ne-au sorbit fiecare cuvant, care ne-au urmarit fiecare lacrima si privit fiecare grimasa. Este primul spectacol pe anul acesta si nu mi-am putut opri plansul de la final. E minunat. Spectatorii se uita in ochii tai multumindu-ti, iar tu la randul tau faci acelasi lucru pentru marele compliment pe care ti-l fac cu prezenta lor acolo.

Diana m-a sunat incantata azi de dimineata ca a primit un comentariu pe blog la spectacolul de aseara. Am dat de urma lui… este aici.

Multumiri din suflet tuturor si speram intr-un viitor cat mai luminos al acestui spectacol care s-a nascut greu, a avut urcusuri, coborasuri, a fost refuzat si in cele din urma a vazut lumina scenei.  Puiu Jipa a fost capul rautatilor si noi am acceptat. Nu am scris despre spectacol din lipsa de timp dar poate ar trebui sa spun cate ceva despre cum s-a nascut si cum este, asa cum este… cel mai important lucru este ca noi existam prin el luna de luna la TEATRUL TONY BULANDRA din Targoviste, acolo unde am fost primite cu multa caldura, generozitate si am avut noroc de oameni.

Aplauze!

Si de la repetitii… din vara

Lasă un răspuns

