Dopo… Anunt: Vand femei!

Sunt obosita, dar nu fizic… pentru ca merg la fel de repede, pot alerga si pot canta… Ma simt eu, pe mine, vlaguita…

Spectacolul de aseara a fost… intens. Atat de intens incat lacrimile mele le-am simtit abia la final. Nu imi dadeam seama ca plang, ci totul venea din mine…

Mi-am revenit abia acasa, dupa o baie strasnica, atunci cand am simtit ca ma dor si pe mine totusi loviturile din piesa si praful acela nimicitor ma obliga acum sa intru la un facelift absolut necesar.

Am cunoscut un om extraordinar. Un om care traieste la fel de intens atunci cand canta, cu o voce calda, frumoasa si sensibila. M-a emotionat teribil si mi-a bucurat sufletul pentru ca la final am putut schimba cateva vorbe.

Mi-am dat seama in masina ca nici macar La revedere nu am spus si inca un Multumesc. ..

Multumesc! Pentru toti oamenii care stiu sa fie generosi, sa mangaie si sa faca bine. Pentru toti oamenii care vin sa ma vada si sa ne vada. Pentru toti aceia care cred in sansa lor si care stiu sa ofere incredere si optimism.

Multumiri pentru toti cei care au venit aseara, Dianei, Andreei Talmazan, colegilor din distributie…

Iata aici cateva cuvinte despre Anunt: vand femei

Va asteptam pe ceilalti martea viitoare!

Un gând despre „Dopo… Anunt: Vand femei!

Lasă un răspuns

