A fost si al doilea spectacol…

Punctele de suspensie sunt pentru poveste… desigur!

Pentru ca a fost bine, mult mai bine decat la premiera. Public mult – MULTUMESC TUTUROR – public bun, receptiv – INCA O DATA MULTUMESC – si, inainte de toate, primitor.

Pentru ca am simtit, inca de la premiera, si, evident, si acum… am nevoie de o parere, de un regizor, de o viziune globala.

Dupa spectacolul de aseara, mi s-au oferit cateva sugestii extraordinare. Si ma gandeam… cat de importanta este o parere avizata. Cate usi ti se deschid doar daca intri in universul celuilalt si ii vezi modul lui de a privi momentul.

Extraordinar, idei foarte bune, valoroase, care vin sa intregeasca intentiile mele… Placaciuni pentru sugestiile extraordinare, vii, in sensul in care mi-am construit personajul.

Sunt mult mai optimista acum. A fost sala plina… adica s-au ocupat toate scaunele… au interactionat cu mine si m-am simtit grozav.

Eu in schimb voi avea o discutie lunga si incordata cu mine, caci am facut unele greseli pe care nu as vrea sa le repet… Mea culpa si ma bucur ca am posibilitatea sa imi dau seama unde am gresit, cu ce si cum corectez.

Ar fi fost ingrijorator daca as fi fost multumita de mine si, daca vreodata voi fi multumita de mine de vreun spectacol, cu siguranta un val neprielnic ma va fi luat cu el…

Asa ca Da Doamne valuri… pentru a ma tine tare, pe pozitii, cu mintea deschisa si ochii indreptati spre unde vreau sa ajung.

Multumiri…absolut necesare pentru:

– tot publicul prezent

– Paul, care a fost extraordinar

– colega mea, care… 30 de minute cred ca a dat din picioare fara oprire – de nerabdare desigur

– sugestiilor, doua… extraordinare, binevenite, generoase si asa cum imi imaginez eu ca trebuie sa fie artistii… cu inima deschisa

– familiei mele…evident si…

– LUI

Plecaciuni pentru toti si va astept cu mare drag la urmatoarea reprezentatie! Pana atunci, iata un fragment din ultima parte. Gratie talentului extraordinar al Mihaelei Armasu (:) )) de a filma si de a apasa pe REC… s-a inregistrat doar ultima parte…

Se vede bine si sunt multimita oricum, mai ales ca stiu ce inseamna ca post eveniment sa iti dai seama ca… nu ai apasat butonasul rosu… 🙂

3 gânduri despre „A fost si al doilea spectacol…

  1. Salut, admir actorii foarte tare, imi plac oamenii sinceri cu ei insisi si care isi recunosc greselile chiar si in fata lumii. Despre jocul actoricesc- mi-ar placea sa fiu la nivelul tau :X(eu fac parte dintr-o trupa de teatru de la Iasi, cu tot cu examene joc de 1 an si jumatate). mi-ar placea foarte mult sa te vad jucand. daca vrei sa scrii mai multe despre trairile tale ca actor, despre modul cum iti descoperi personajele, cum pregatesti personajele, impresii, ti-as fi foarte recunoscatoare.

    Pana atunci : tine-te bine si tinteste cat mai sus!

  2. Buna Ilinca si multumesc pentru comentariul tau. Mi-ar placea sa vin la Iasi sa joc, mai ales ca exista cateva festivaluri de teatru foarte bune acolo si poate chiar ne si cunoastem, cine stie. Sunt implicata acum intr-un proiect la care tin foarte mult, dar inca nu vorbesc despre el din superstitie. Dupa 12 sau 13 iulie vor fi toate detaliile despre el pe blog. Pana una alta, sa jucam, sa ne facem planuri si sa ne luptam pentru iubirile noastre. Succes tie, mie si tuturor. Sa ne vedem… pe scena!

    Cu drag,
    Lacramioara

Lasă un răspuns

