Evadare din multimea vida – Foto si Video

N-am mai scris demult… pentru ca am incercat sa ma duc pe ici colo sa propun momentul meu pentru a fi gazduit de cluburile bucurestene de profil.

Unul dintre ele, cel mai important cred eu, mi-a spus ca piesa nu este „in spiritul” creat de ei acolo…

Am inchis ochii, am inghitit in sec si, chiar si asa nu mi-am putut alunga banuiala ca nici nu au aruncat un ochi peste DVD-ul trimis de mine.

La un alt club mi s-a spus ca, poate in vara se va uita cineva peste inregistrare …:)).

E de ras…oricum ar fi, este de ras…negru, gri, de fericire de bucurie, dar este de ras… nu cred ca mai are sens sa spun ce mi s-a mai spus si cum mi s-au mai inchis usile in nas.

Ceea ce nu stiu ei este ca eu intru si pe fereastra si pe horn si pe gaura cheii si pe spartura din fereastra… pentru ca voi reusi. Voi reusi sa il joc asa cum vreau eu… pana la urma…

Am selectat cateva fotografii din timpul momentului. Voi incarca si doua filmulete si, in urmatoarele posturi voi prezenta povestea EI, a piesei acesteia care va ajunge la toti cei care iubesc teatrul si iubesc actorii.

img_0882

Ea este Nina – marioneta care simbolizeaza varsta inocentei eroinei principale.

O varsta la care visa sa fie artista, se juca de-a v-ati ascunselea, o mica balerina gratioasa… o artista, un inger cu aripile frante de un destin tragic.

Lasă un răspuns

