A fost si premiera…

Si uite cum toate acele emotii, ganduri ca uit textul, ma impiedic, nu fac tot ce mi-am propus, ma balbai…s.a.m.d…. s-au irosit… A fost si premiera! Si a fost bine.

Asa cum ma asteptam. Nici o surpiza neplacuta :), slava Domnului. Imi doresc sa fie doar primul spectacol si sper ca urmatorul sa fie la Green Hours.

Multumiri pentru:

Familia mea… fara de care nu as fi deloc, niciunde si nimic…

Celor care au putut sa ajunga…

Celor care nu au putut sa ajunga, dar mi-au tinut pumnii.

Savianei Stanescu inca o data pentru un text minunat si suportul extraordinar.

Dianei Vlase si lui Paul de la Club A.

Colegilor de la Ziare.com si PORT.ro

Si LUI… care a fost, de mai bine de o luna incoace, cel mai bun „regizor” pe care l-am avut.

P.S Filmulete si fotografii zilele urmatoare!

Un gând despre „A fost si premiera…

  1. A iesit bine.Felicitari!Am fost in sala si pot spune ca am vazut un spectacol,”show”, deosebit. Astept cu interes urmatoarele spectacole si recomand piesa celor care nu au vazut-o.Inchei cu un BRAVO! si nu in ultimul rand multa bafta.Iti tin pumnii!

Lasă un răspuns

