Premiera: „Evadare din multimea vida”

Da… pentru a doua oara, premiera textului Savianei Stanescu, in interpretarea subsemnatei va avea loc pe 8 martie, la Club A, incepand cu orele 20:00.

Am facut bannere, am trimis afisul, am trimis mailuri. Din pacate, doar unul a avut raspuns si tocmai de aceea este posibila premiera.

Voi incepe sa bat cluburile saptamana viitoare, sa vedem daca pot reusi ceva.

evadare-copy

Sper sa iasa bine, imi doresc sa iasa bine pentru ca imi e dor sa joc si sa ma reinventez acolo. Ceea ce simti dupa nu se compara cu nimic… este ca un travalui, in urma caruia te simti mai bogat, mai liber, mai creator.

Vreau sa joc, deci va astept. 8 martie, orele 20:00, Club A

P.S. Multumiri Savianei Stanescu pentru amabilitate si incurajari. Mi-as dori sa ne cunoastem si… cine stie, poate chiar o sa se intample.

Lasă un răspuns

