Premiera „Evadare din multimea vida”, la inceputul lui martie

Ei bine, pana aici mi-a fost. Am stabilit data premierei mele. Este inceputul lui martie, cel mai probabil 7, cred eu. Piesa se numeste „Evadare din multimea vida”, dupa textul omonim al Savianei Stanescu.

Regia…eu, actrita…eu si…tot eu. Am emotii teribile, ma tot gandesc ca nu o sa iasa bine, ca nu o sa fie primit bine si ca nu o sa placa.

Imi este teama la propriu, mai ales ca mi-am bagat nasul si la regie, acolo unde nu-mi fierbe deloc oala… nici macar nu se incalzeste.

Dar, una peste alta sper sa fiu eu multumita, dupa care mai vedem. Probabil ca in week-end-ul acesta o sa fac afisul si bannerele pentru spectacol si saptamana viitoare o sa trimit mailuri cat de mult pot.

Orice ajutor este binevenit si orice raspandire a vestii va fi apreciata. In speranta ca va fi public si pentru o fetita care incearca sa evadeze din multimea sa, vida, va astept la premiera.

Cu drag si cu noroc,

Lăcrămioara Brecea, actrita

Lasă un răspuns

