Eurovision 2009 – Partea a III-a

Vreau sa dedic un post separat acestui capitol al Eurovision pentru ca el merita o atentie aparte. Motivul este simplu.

Vreau sa vorbesc despre acest Costi Ionita care s-a comportat aseara ca la… tata acasa, atunci cand sta el cu fratiorii lui si le da flori la toate fetele frumoase.

Nu am nimic cu personajul, ba ma si amuza uneori dar sa crezi ca poti sa faci ce vrei tu acolo, unde regulile sunt altele, seriozitatea este alta si nu ar trebui sa functioneze lucrurile dupa prietenii inseamna ca esti trufas fara nici un motiv, iar asta se numeste altfel… prostie cred.

S-a si scapat la un moment dat, crezand ca e la o carciuma cu o bere in fata, cand a spus ca cineva a acordat nota 2 pt Blaxi Girls, in ciuda faptului ca el credea ca respectivul ii este prieten.

Pai ce facem… impartim ca in familie felia de tort? Chiar cred ca nu mai sunt astea culisele Eurovisionului si acest om a luat cam multe felii din el crezand ca i se cuvin si atat.

Da, personajul are acest simt, cu care se descurca. Cum, necum, el intotdeauna se descurca, lanseaza trupe, oameni, nume… si chiar ii lanseaza.

Este clar ca are acest talent, dar abuzeaza si nu isi cunoaste limitele.

costi

Am vazut ca fetele de la Blaxi Girls aveau baloane branduite, Costi le-a daruit flori si sampanie tuturor de acolo, ceea ce e un gest frumos pana la urma.

Am avut insa revelatia unuia dintre parintii fetelor care il plateste intr-atat de gras pe Costi incat Blaxi Girls sunt tinute in puf si rasfatate pana peste poate.

Nu cred ca este un lucru rau, cred doar ca mesajul transmis de un astfel de comportanet si relatie intre ei este eronat si in defavoarea lui ca si compozitor.

Cam atat despre Costi caci am scris mai mult decat trebuie. Nu am o fixatie pentru el, nu ma deranjeaza si nu imi place. Imi este complet indiferent dar nu am putut sa nu observ cum s-a purtat el aseara cu toata lumea ca si cu „fratiorii” lui pentru a fi in slujba „fortei” si talentului.

P.S. Fotografia este preluata de pe costi.ro si cred ca este cea mai inspirata alegere pentru el. Asa vroiam sa il am pe blog. Cu pantofi albi cu gaurele si cu varful intors, tricou cu imprimeu si sacou alb cu o cusatura fina colorata pe deasupra! „Forta” Costi…

Lasă un răspuns

