Eurovision 2009 – Partea a II-a

Tot la capitolul dezamagiri se pot inscrie si fetele de la Maruta, RedBlonde cred. Mie mi-a displacut profund piesa la o prima auditie. Am ascultat dupa aceea versurile si aveau logica, culmea.

Ceea ce nu se lega prima oara…natalitatea cu parcarea cu societatea cu frate ce facem si sex acum era o insiruire logica de frustrari sociale. Bravo Moga, mi-a placut. O piesa de masina, care se invata repede si se uita tot repede si zic eu bunuta pentru Eurovision.

E adevarat ca daca avea un mesaj international si nu national parca ar fi avut o alta deschidere, dar a fost k. De ce le plasez pe fete la capitolul dezamagiri? Pentru ca au obtinut un punctaj nesperat de mic in ciuda promovarii intense.

Mie mi-au placut si le asigur de felicitarile unui telespectator.

Si acum… punctul sensibil…Blaxy Girls. Si de ce sensibil? Fetele arata bine. Pentru generatia „high” arata excelent.

blaxy

Usor euforice, fara sa stie sa lege prea multe cuvinte, dar dandu-si coate si imbranceli intr-un studio de televiziune ca la mama acasa atunci cand vine Mosul… Blaxi Girls mi-au placut, dar… exista un dar.

Atunci cand am auzit piesa m-am gandit la Spice Girls cu Mama. Cand am vazut si videoclipul si mi-am dat seama ca este o copie grosolana aproape si m-am infuriat.

Dincolo de aceste lucruri, fetele suna bine la radio. Live insa sunt crudute. Adica trebuie sa mai prinda carne. Nu au balsamul la ele, pardon de expresie. Ele stiu sa cante, acum trebuie doar sa se cizeleze.

Cred totusi ca omul care le face o defavoare imensa este chiar compozitorul lor, Cosi Ionita, al carui comportament este in defavoarea imaginii create de fete.

Da, bune, cred ca vor fi si mai bune, dar trebuie sa creasca, sa prinda glas si sa fie capabile sa ridice un ascultator si sa il poarte pe brate, asa cum numai un profesionist o face.

Din partea mea succes si sunt convinsa ca o sa mai auzim de ele.

Ma bucur din suflet ca nu am trimis la Moscova preferatul publicului caci atunci le-am fi trimis pe ele si nu cred ca era de bine.

Lasă un răspuns

