End of part I

Gata, am vazut DVD-ul. Arata excelent! O sa il incarc si aici, mai tarziu… Are exact 30 de minute, montajul este bun, coloana sonora este excelenta (un Chopin) si… sper sa fie selectat momentul.

Maine il trimit la Bacau si restul… e poveste. Va fi sau nu va fi selectat, pana la jumatatea lunii februarie trebuie sa gasesc o solutie sa-l joc undeva.

Momentul trebuie sa prinda carne, emotie, deci trebuie dat publicului. Mie imi place, dar experienta mi-a aratat ca nu este suficient.

Iata coperta:

coperta-dvd_3lacra-copy

P.S. Una din cele mai neadevarate vorbe de duh: „Norocul ti-l faci singur”… ei bine nu, eu cred ca norocul exista sau nu. In acest moment eu imi fac norocul… :))

Un gând despre „End of part I

  1. Totul pare promitator.Felicitari pentru curaj,incredere,hotarea de care dai dovada.Multa bafta si sunt sigur ca vei ajunge un nume in teatrul romanesc la un moment dat.

Lasă un răspuns

