„Evadare din multimea vida”

Incredibil… nici macar eu nu credeam ca o sa ajung in timpul acesta record la aceasta etapa. Pot vorbi, incepand din acest moment de One woman show-ul meu „Evadare din multimea vida”.

Multumiri colegilor mei: Alex Ranta – foto, studio, lumini, incredere si Dragos Cristea – imagine, camera, rabdare, optimism si montaj.

img_35841

Am inregistrat momentul, am facut fotografii pentru coperta DVD-ului. Nu stiu ce simt acum. Pe de-o parte nu-mi vine sa cred ca am terminat ceea ce aseara nu credeam posibil nici in doua zile, pe de alta parte incerc sa vad cum a iesit.

Nu stiu cum a iesit pentru ca inca nu este facut montajul, care inseamna enorm. Oricum, pentru inscriere la Gala Star imi trebuie 15 min din tot momentul care este de 40.

Am facut pe secvente, am taiat din text , din intentii, dar sentiment a fost. Ma simt ca dupa un Ibsen… stoarsa, obosita si cu gandul acolo… la scena.

Imi doresc atat de mult sa imi iasa planul asta incat imi revin uneori din incrancenare si ma gandesc ca pana in prezent este in regula.

Se putea mai mult, dar nu am timp mai mult din pacate. Mi-am stabilit alte dead-line-uri, si nu pentru ca nu le-as fi respectat pe celelalte, dar am fost mai rapida decat ma asteptam.

Tot ce imi doresc acum este sa se inteleaga mesajul momentului si sa si placa intr-atat incat sa fie selectat. De aici mi se par lucrurile simple… dar niciodata nu se stie.

Sper sa fi iesit bine pe camera… atat!

In rest, cateva poze – Multam Dragos si Alex din nou!

img_35961

img_3604

img_3623

2 gânduri despre „„Evadare din multimea vida”

  1. Interesante fotografii!E super simpatica prima fotografie,dar si a doua da un farmec aparte.In rest multa bafta si sa iti iasa planurile.Astept cu nerabdare imagini.Succes si spor la treaba!

Lasă un răspuns

