S-a dus amorul…

Cred ca m-am numarat printre primii telespectatori ai postului Realitatea TV.

Tot eu cred ca am fost telespectatorul fidel si disciplinat care a popularizat postul unde si cum a putut.

Motivele erau simple:

1. Profesionalism – in sensul detasarii cu care erau tratate subiectele, blank, fara patos inutil si pentru numeroasele aspecte pe care le ridicau prezentatorii.

Pentru intrebarile inteligente care nu il asezau pe invitat in situatia penibila de a aluneca fara voia lui pe un drum pe care nu vrea sa se afle.

2. Ideea mi s-a parut extraordinara… 24 din 24 stiri! Ce altceva sa iti doresti… sa stii in permanenta ce se petrece, cum si de ce.

3. Pentru ca, mai tarziu, am avut ocazia sa vad de acolo cum se lucreaza… Care sunt intentiile lor de fapt si cine sunt oamenii care se afla in spatele stirilor.

bye

Treptat am inceput sa renunt la cate o emisiune. Am inceput cu Realitatea Zilei – Razvan Dumitrescu de fapt caci a avut mai multe formate…

M-a dezamagit teribil pe mine, spectatorul fidel, nu oricine. Incepand cu intro-urile sale pe care le face sub forma unor texte ironice (care nu-si au locul acolo, sunt niste pastile inutile in contextul in care se dezbat „cestiuni arzatoare pentru tara”).

Nu mi-am format o opinie decat atunci cand am fost convinsa ca ceea ce face el acolo nu este in regula…(in realitate nu vroiam sa cred ca nu mai este emisiunea pe care o urmaream odata cu rasuflarea taiata…)

Am continuat cu Turcescu – in toate formele… 100%, Fetele Cotidianului. Nu… nu este in regula scormoneala asta permanenta, ascunsi dupa deontologia si regulile de aur ale jurnalismului.

Din Turcescu a ramas doar coerenta cu care explica, isi explica si ridica o problema. In rest… nimic, din pacate!

Am continuat cu Prelipceanu – care, pe zi ce trece este un esec si mai mare.

Face echipa perfecta cu Laura Chiriac – o tipa culta, care vorbeste in cunostinta de cauza si bine documentata la prima vedere.

La o examinare mai atenta, eu cred ca le „fusereste” (cum se spune la noi), ca documentarea se face uneori pe repede inainte si ca stie cate putin din toate. Acesta este primul pas catre greseala.

Daca un subiect nu este cunoscut in profunzime, nu stii care sunt urmarile, ce se afla in spatele unei decizii si care sunt adevaratele efecte ale unei probleme – atat cele vazute cat si cele nevazute!

La frumoasele doamne Sincai si Cretulescu am renuntat inca de la prima auditie, doar ca le-am tolerat pana cand generozitatea mea a ajuns la cote maxime.

In primul rand doamnele au o problema mare, zic eu, pentru cineva care apare la TV.

Vorbirea, frazarea cu totul defectuoasa transforma fiecare monolog al lor intr-un moment de un comic grotesc.

De la precipitarea doamnei Sincai, in care nu se intelege cine este acolo, de ce si cum ne poate ajuta prezenta lui, pana la frazarea complet eronata a d-nei Cretulescu, emisiunile celor doua sunt de o incoerenta „magareasca” (vorba lui Sorescu – Marin, nu altcineva) teribila.

Acestea fiind spuse, renunt la dragostea dintai… Nu ma mai pot uita la Realitatea.

Fac eforturi, dar, dupa maxim 30 de minute, telecomanda devine un „must”.

Pacat… acolo sunt oameni, resurse si potential, dar eu cred ca drumul este fundamental gresit.

Cheia sociala adoptata de ei cred ca face un deserviciu in primul rand carierelor oamenilor de acolo si in al doilea rand postului in sine.

De astazi, declar deschis ca s-a dus amorul si… s-a terminat!

Drama este alta – Unde ma mai uit, caci Antena 3 iese din discutie, cel putin seara, in timpul saptamanii, atunci cand ma uit cel mai mult la televizor?

M-am gandit sa incerc TVR Info, dar nu am auzit lucruri tocmai interesante despre el. Sa vedem… trebuie sa imi mai gasesc o iubire informationala, este musai!

2 gânduri despre „S-a dus amorul…

  1. Imi place din ce in ce mai mult!Si incep sa gasesc teme diverse.Cred ca la cateva zile pot citi un articol interesant pe acest site.Acum referitor la Realitatea.Nu pot spune decat ca nu prea ai alta optiune.Antena 3 e departe de ce ar trebui sa fie un site romanesc de stiri.N24 parca e la inceput( de cativa ani),iar TVR Info nici nu poate fi numit program(in general seara sunt imagini live din diferite locatii).Incearca un CNN ptr politica externa si ramai la Realitatea.:)

Lasă un răspuns

