A se citi cu multa lamaie

Ei bine, imi deschid frumos messengerul si vad in lista mea oameni care au la avatar un link catre un filmulet in care aceasta femeie, Nikita, o injura pe Mirela Zeta de la Mondenii ca la usa cortului.

Recunosc, nu stiu nimic despre emisiunea cu pricina. Nu stiu daca minutul pe care l-am vazut eu s-a dat pe post sau nu, dar este infiorator!

Este vorba despre o emisiune de la Prima in care Ea… (nu stiu cum sa ii spun caci refuz sa-i spun pe nume… este de un prost gust rar… pe langa ea OTV-istii si Dan Diaconescu in Direct sunt cu cel putin zece clase peste…) este nemultumita de felul in care este prezentata.

Ii raspunde saracei fete cu tot felul de organe bagate in locuri nebanuite, in familii, nepoti si nepotii nepotilor lor si nu inceteaza nici dupa rugamintile celor din platou.

Mi-am facut cruce si am inchis pagina dezgustata.

Defect profesional, citesc presa pe net in fiecare zi. Ce vad!!! Tot Ea… curiozitatea mea bolnavicioasa mi-a adus necazuri uneori. Ei bine, nici de aceasta data nu s-a desmintit.

Am aflat ca persoana in cauza s-a filmat in timp ce facea amor (ce amor Doamne ca si animalele sunt mai elegante si pasionale… ). Nu pentru arhiva personala l-a platit pe bietul barbat sa reziste in/langa/cu/peste/sub ea ci pentru noi, fraierii care citim si ne uitam la asa ceva.

Filmarea cu pricina s-a dat pe Antena 1, la emisiunea lui Capatos. Nu se poate!!! Inca mai e loc pentru sila si scarbe de genul asta… te iau fiorii numai cand te gandesti la enormitate.

Eu mi-am scos OTV-ul din grila fiind revoltata de mizeriile de acolo. Ce sa fac acum… sa imi scot si Antena 1?

Nu voi atasa nici un link de la nici un filmulet sau articol. Vreau doar sa acord nota 10 pentru un comentariu al Simonei Tache din Cotidianul

http://www.cotidianul.ro/scrisoare_daschisa_catre_nichita_din_romana-70056.html

Subscriu scrisorii si jur ca nu mai scriu in veci de astfel de ibovnice/slute/mahalagioaice/inculte/femei vulgare… and so on!

Un gând despre „A se citi cu multa lamaie

Lasă un răspuns

