Textul cu La multi ani!

Sa incepem cu inceputul! La multi ani pentru 2009. Am inceput anul optimista si as vrea sa il pot continua asa.

Optimista pentru ca s-au intamplat cateva lucri mai putin bune la sfarsitul anului trecut si mi-as dori sa le pot schimba pentru ca planuri si resurse exista.

Ma intreba o prietena draga din facultate, Iulia, ce imi doresc pentru anul asta. Ei bine, imi doresc sa fie bine pentru toti oamenii pe care ii vad, ii stiu si de care aud. Vreau sa rad mai mult, infinit mai mult, sa radem cu totii si sa fim fericiti.

Nu, nu vreau mutre triste, ci oameni optimisti, care muncesc pentru ceea ce vor, care alearga pentru a-si implini dorintele. Mi-as dori ca anul asta sa fie unul de cursa lunga si cu mai mult succes.

Si pentru ca vorbeam de succes, ei bine, am textul! Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca abia am facut ochi in lumea asta si vreau sa ma descurc singura.

Nu pentru ca este o ambitie prosteasca, dar unde-s multi puterea creste, dar pe de alta parte ceva scade!

Am experimentat chestiunea asta. Au fost proiecte abandonate fie din fasa, fie atunci cand abia ieseau in lume.

Au fost oameni care m-au dezamagit profund si in ochii carora nu ma mai pot uita, dar pe care ii urmaresc pentru ca imi sunt dragi.

Deci, ma desprind de ei si incep sa ma iubesc pe mine. Acesta este un prim pas si imi doresc sa fie intr-un ceas bun.

Se numeste „Evadare din multimea vida”, de Saviana Stanescu si sper sa il pot arata tuturor cat mai repede.

Trag aer in piept, ridic fruntea si zambesc! Succes tuturor…good_luck_

Un gând despre „Textul cu La multi ani!

  1. Bravo!Imi place atitudinea ta. Sunt convins ca proiectul va iesi in cele din urma pentru ca esti o incapatanata careia ii iese intotdeauna ce-si pune in cap. Pentru mine 2009 are o semnificatie aparte( voi parasi statutul de burlac) si sunt optimist ca va fi un an bun.Iti doresc un an plin de bucurii,zambete,si satisfactii pe toate planurile. Astept cu nerabdare urmatoarele postari( nu ma uita cu recomandarile:)

Lasă un răspuns

