Punct si de la capat

Da, intr-un monolog al Ioanei D’Arc (in varianta Ciocarlia, a lui Jean Anouilh), ea spune ca „inceputurile sunt intotdeauna cele mai usoare”. Si nu se opreste aici. Mai spune ca „stiu ca sunt trufasa, dar sunt fiica Domnului. Daca nu ma vroia trufasa, de ce mi-a dat… ” si textul continua.

Atat de mult mi-a placut acest monolog, extrem de cunoscut pentru toti cei care vor sa dea la Teatru, sunt studenti sau au absolvit, incat aceste doua replici imi vin im minte exact atunci cand trebuie.

Ei bine, acum este un nou inceput. Am pus un punct si o iau de la capat. Nu mi-a fost teama niciodata sa o iau de la zero. Acum imi este. Niciodata nu mi s-au parut inceputurile usoare… nici acum nu cred acest lucru.

lacramioara-brecea2

Dar daca nu este scris ceva pentru fiecare, atunci aceste drumuri si decizii oare de ce mai sunt date? Si atunci trag aer in piept, imi fac planuri, spun „Doamne Ajuta” in gand si pasesc pe noul drum.

Imi e frica de aceasta data… Si pentru ca sunt singura. Nici pana acum nu m-a tinut cineva de manuta, caci am un cult al propriilor forte, doar ca acum chiar sunt singura. Imi propun sa fac ceea ce un regizor, actor, producator la un loc trebuie sa faca dintr-un proiect. Si nu e usor si nu dureaza putin si va fi anevoios cu siguranta drumul.

Sa speram ca in final va merita.

Cui am pus punct de aceasta data? Unor persoane dragi mie, unei Institutii pe care o voi avea in suflet mereu, doar ca nu mai imi pun bazele in ea. Nu mai sper sa imi fie de ajutor, caci mi s-a dovedit ca cei care o populeaza sunt… altfel decat am crezut initial.

Am inchis capitolul. Am tras aer in piept, „Doamne ajuta” si sper ca urmatorul post sa fie intitulat „Textul”. Am facut primul pas…

Lasă un răspuns

