Votez!

Da, vreau sa votez… problema este ca acest uninominal inseamna sa ma deplasez in Giurgiul meu si… exact asta o sa fac. De ce? Pentru ca as vrea sa urlu din toti plamanii ca noi suntem vinovati pentru tot!

Ca noi, cei care inca mai avem bunul simt sa spunem nu lumii politice care este mai complicata si mai corupta ca oricand, i-am lasat pe cei care voteaza si pentru o tigara si pe cei care au facut din scrutin un bussiness, sa decida cu ochii inchisi si mintea goala!

Din cauza noastra voteaza analfabetii. Asta e motivul pentru care am invatat atatia ani… sa las un analfabet sa voteze in cunostinta de cauza… sa il ascult pe Adi Minune cum le multumeste fratiorilor si fanilor pentru vot!.

Asta e motivul pentru care dau juma’ din salariu Statului… sa dea batranilor care nu stiu de unde vin banii sau de ce! Stiu doar ca au venit si mai aud cate un mustacios PSD-ist cu bardahanul plin de carne si corupt pana in varful picioarelor ca trebuie sa vada rosu in fata ochilor la alegeri.

D’aia nu pot eu, cu patru joburi, sa imi iau casa… ca il las pe Vanghelie sa mi-l recomande ca optiune de vot pe ditamai decanul Facultatii de Chimie de la Politehnica!

D’aia isi permit toti analfabetii care transpira in fata camerei si strang din posterioare cand spun in aceeasi propozitie Tariceanu si responsabil sa ma prosteasca uitandu-se intr-o camera… pentru ca am eu bunul simt sa ii las sa faca ce vor!

Ei bine nu! Si am sa o spun oriunde si oricand… Haideti oameni buni sa vedem cum sunt unii, oricare… dar sa fie de aceeasi culoare si la Cotroceni si la Victoria. Altfel nu ne formam opinii ci doar asistam la zbateri din partea lor.

Hai sa vedem cum e acest Base cand are Guvernul de partea lui… si la vremea bilantului il amendam… Nu e greu, e chiar logic. Incercam un plan, o doctrina, un conducator, un executiv.

Nu reuseste, il dam afara! Dar sa mi se fluture bunul simt prin buzunare si eu sa nu pot, dupa doua facultati, patru joburi, nopti nedormite si umilinte sa imi fac o familie…. astea e culmea indobitocirii…

Nu votati!

Stati acasa… poate va garanteaza Vanghelie si pe voi peste cativa ani…deci!

Un gând despre „Votez!

  1. Nu vrei sa adaugi putisn umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

Lasă un răspuns

